Het gaat niet goed tussen en Lycke en mij via PM.
Ik zal alleen mijn laatste bericht aan haar hier plaatsen:
L
loek3000
6 minuten geleden
Een harde opstelling, dit zet mij ook aan het denken over mijn abonnement. Ik heb nog nooit echt een probleem gehad met jullie maar dit vind ik ongepast. Als ik zeg dat er persoonlijke omstandigheden zijn waardoor ze het aan mij heeft gelaten, dan hoor ik via jou dat het anders zit, dan VRAAG ik om haar te bellen en dat is dan meteen teveel moeite.
Een bewijs van versturen van een mail bestaat niet, voor hetzelfde geld is jullie server niet goed en is die mail daardoor niet binnengekomen, je doet net alsof ze liegt. Zij weet vast te stellen dat ze geen mail heeft ontvangen, jij kan niet met 100% zekerheid zeggen dat de mail IS gestuurd, maakt niet uit wat er bij jullie in de postvak UIT staat. Vergelijk het met Post.nl, daar kan je misschien zien dat het pakket is bezorgd en toch dat de klant het niet heeft binnengekregen, wil je dit zeker hebben dat het in de juiste handen komt, dan moet je dit aangetekend doet, wat niet kan met een mail.
Zij zou mij haar afrekening laten zien van de afgelopen 12 maanden, jij stelt NU al vast dat jij gelijk hebt en zij niet, als toch die afrekeningen laten zien dat zij iedere keer rond de € 70,- heeft betaald, dan kan het toch niet anders dan dat er geen korting is geweest het afgelopen jaar, is dat nou zo moeilijk om te begrijpen? Indien ik het zie en ik zie WEL een korting, tja dan heeft zij het totaal verkeerd aangepakt en treft zij alle blaam. Logisch en redelijk toch?
Voor mij houd het niet op, word hier niet meer op ingegaan, dan plaats ik opnieuw een bericht op het forum, wordt deze verwijderd dan weet ik andere wegen die naar Rome leiden, dat is geen dreigement, maar ik hou er niet van dat er problemen worden weggemoffeld ALS dit het geval gaat worden.
Verder, zoals ik zeg, heb ik nu ook mijn twijfels over Ziggo door jou, jammer, dat alweer 1 persoon het kan verpesten voor een groot bedrijf. Ik merk namelijk erg weinig medeleven maar veel eerder zakelijkheid en een harde opstelling, zeker nadat ik heb gezegd dat ik haar afschrijvingen wil afwachten (dat is een bewijs of ze de waarheid spreekt)
Aanvulling: er word dus beweerd dat er wel een mail is gestuurd, dat geloof ik maar dit kan je niet aanleveren als een soort bewijs.
Ik wou het redelijk houden door aan te geven dat ik eerst op haar aangeleverde facturen kan kijken en dat we daarna pas kunnen vaststellen of ze korting heeft gekregen, dit lijkt mij een logische manier van handelen.
Indien op haar afschriften staat dat ze de afgelopen maanden € 70,- heeft betaald is er duidelijk geen korting gegeven, is deze aanpassing ook niet verstuurd per mail en mag er dus ook niet een contractverlenging van 12 maanden (uit het niets) plaatsvinden. ALS er wel een korting tussen staat van meerdere maanden dan heeft mijn schoonzus het helemaal verkeerd en ben ik volledig verkeerd ingelicht.
Maar op een bewijs lijkt Ziggo niet te willen wachten, nu al wordt er gezegd dat de klant ongelijk heeft. Wacht het eerst even af en oordeel dan pas!