1
Vraag
2
Reacties
Snel

Level 4
  • 33Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Back Up maen cloud opslag Mediabox Next

is het mogelijk om van de opgeslagen programma's, films in de cloud een back-up te kunnen maken?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Snel Het is een cloud waar ziggo alle programma's opneemt. Wanneer jij een opname heb ingesteld, maakt Ziggo als het ware een memo voor je aan.. ( even simpel uitgelegd:relaxed:) wat bij jou in de lijst komt. Een back-up is in die zin niet mogelijk. Zoals ik je vraag goed begrepen heb?

Bekijk in context

4 Reacties 4
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Snel Het is een cloud waar ziggo alle programma's opneemt. Wanneer jij een opname heb ingesteld, maakt Ziggo als het ware een memo voor je aan.. ( even simpel uitgelegd:relaxed:) wat bij jou in de lijst komt. Een back-up is in die zin niet mogelijk. Zoals ik je vraag goed begrepen heb?
Snel
Topicstarter
Level 4
  • 33Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes
Dank voor het antwoord. Als ik het dus goed begrijp is het niet om de opname als een file van de cloud te kopiëren naar je eigen PC.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Alle mogelijkheden om content te kopieren gaan verdwijnen op verzoek van de makers, eigenaren van de content.
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Snel wrote:
Dank voor het antwoord. Als ik het dus goed begrijp is het niet om de opname als een file van de cloud te kopiëren naar je eigen PC.

Klopt.. En wat Be rt aangaf.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic