Hoi
TSDJ , welkom hier op de Community!
Ik begrijp dat je de klantenservice hard nodig hebt en dan is het bijzonder frustrerend als je ons niet kunt bereiken! Gelukkig zijn er een hoop alternatieven om toch met ons in contact te komen.
Be rt noemt er al een aantal. Ik zet ze graag nog voor je onder elkaar.
- Telefonisch via 1200 met vaste lijn of 0900-1884.
- Telefonisch internationaal op (+31) 0 881 212 817
- Via chat op de contactpagina van Ziggo
- Via het contactformulier
- Via Twitter kun je een publiek en een DM sturen aan @ZiggoWebcare
- Via Facebook Messenger kun je aan @ZiggoCompany een bericht sturen of via www.ziggo.nl/messenger
Als laatste kun je ons dus ook via deze weg op de Ziggo Community bereiken. Zoals
Be rt al terecht aangaf, is het een klant helpt klant forum en komen wij als moderators van Ziggo ieder topic langs. Dit kan wel een paar dagen duren, jammer genoeg.
Ben je inmiddels wel al geholpen met je probleem/vraag of kan ik nog iets voor je betekenen?
🙂