1
Vraag
2
Reacties
sly

Level 6
  • 85Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes

alles in 1 met next

Ik heb nu alleen tv van ziggo met een aantal smartcards.
Hoe zit het met de smardcards als ik alles in 1 neem met de nextbox,
Blijven de smardcards nog actief of worden die uitgezet.
Dit is mijn vraag.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey sly . Welkom hier!
hanh kan enkel informatie geven over zijn eigen situatie. Jouw situatie is natuurlijk van jou en daar kan Hanh niet op inzien. Maar ik kan dit wel!

Je kunt maximaal 5 digitale producten actief hebben op je klantnummer. Jij hebt 5 (eigen) smartcards. Als je een Next in je abonnement neemt, zal 1 van deze kaarten dus komen te vervallen.
Als je over wilt stappen naar een ander abonnement, geef dan even een seintje. Dan nemen we samen alles door en kan ik er ook voor zorgen dat de juiste van je kaarten wordt gedeactiveerd.

Hopelijk tot snel!

Bekijk in context

9 Reacties 9
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Ik had 5 Smartcards. 1 was samen met een Standaard MediaBox (Humax) gekoppeld aan het TV-Start onderdeel van mijn abo. Dat moest voor de Next TV-Complete worden.
Die Smartcard + MediaBox werden vervangen door de Next & moesten Retour.
De andere 4 Smartcards werken nog prima.

Check in Mijn Ziggo hoe dit bij jou zit. Let op Smartcard Nrs en serienrs.
Een aan je abo gekoppelde Smartcard+Box moet worden ingeleverd. Ook als je minder Smartcards hebt dan ik.

Idem geldt voor een CI+ Module, die aan een TV-Start abo zit gekoppeld in plaats van MediaBox+Smartcard. Dat kon je keizen bij het afsluiten van het abo.
sly
Topicstarter
Level 6
  • 85Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
ok dus 1 smardcard vervalt dan.
de andere blijven dus dan werken .
In mijn ziggo zie ik al mijn smarcards staan
bedoel je dat.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Ik snap je vraag niet helemaal. Ken jouw situatie niet. Dat moet je zelf weten, evt ff uitzoeken.
Of meer details hierover geven.
sly
Topicstarter
Level 6
  • 85Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Ok ik ga het even uitzoeken bedankt alvast.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey sly . Welkom hier!
hanh kan enkel informatie geven over zijn eigen situatie. Jouw situatie is natuurlijk van jou en daar kan Hanh niet op inzien. Maar ik kan dit wel!

Je kunt maximaal 5 digitale producten actief hebben op je klantnummer. Jij hebt 5 (eigen) smartcards. Als je een Next in je abonnement neemt, zal 1 van deze kaarten dus komen te vervallen.
Als je over wilt stappen naar een ander abonnement, geef dan even een seintje. Dan nemen we samen alles door en kan ik er ook voor zorgen dat de juiste van je kaarten wordt gedeactiveerd.

Hopelijk tot snel!
sly
Topicstarter
Level 6
  • 85Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Ok Lycke bedankt nu weet ik even genoeg. Als ik een ander pakket neem kom ik hier op terug.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
*** Nee dus. Klopte niks van. **
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hanh, bij jou kon dat inderdaad niet. Er hoorde 1 kaart bij je Start abonnement en je Start abonnement werd omgezet naar Complete. Dus verviel de kaart van het Start abonnement.

Maar de topicstarter hier heeft 5 'eigen' kaarten. Dus vervalt er gewoon 1 en kan hij kiezen welke.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Ja & dank. Ik had mijn reaktie al weer ingetrokken, wegens teveel ge-oh.
Daar heeft niemand iets aan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic