Chris88

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Al jaren lang klant

Beste Ziggo,
Ik wil mij via deze weg toch even beklagen over hoe ik te woord word gestaan via de chat.
Mijn vragen worden niet beantwoord, ik word niet netjes te woord gestaan en het gesprek word zomaar afgesloten.

De vraag die ik heb is aan welke criterium ik moet voldoen om de eenmalige aansluitkosten a 19,95 eraf te laten halen? Dit word namelijk in uitzonderlijke gevallen gedaan volgens een statement van Ziggo aan Bright tv.

Ik ben al een goede klant sinds het tijdperk UPC, bijna nooit krijgen vaste klanten een extraatje of een leuke aanbieding. Nou heb ik al eerder een monteur langs gehad omdat we problemen hebben met de verbinding van de extra media box en ook de horizon box vertoont vaak kuren ( heel sloom, opgeslagen programma’s wat deze niet wilt afspelen, on demand werkt 9 van de 10 keer niet)

Nu komt er een nieuwe media box die wel goed moet werken en de extra media box ook als je de revieuws leest, nu wil ik best een nieuw jaar abonnement afsluiten, alleen stoot het me wel tegen het borst dat ik 19,95 aansluitkosten moet betalen. Ik betaal ieder jaar 1020 euro aan een Ziggo abonnement, dan zou je toch wel verwachten dat er ook een beetje service bij zit en de lange vaste klanten deze niet hoeven te betalen.

Ook vind ik het raar dat je overal op internet leest dat ze bij veel mensen na een telefoontje wel de aansluitkosten eraf hebben gehaald. Via de chat is mij verteld dat dit een persoonlijke aanbieding was, deze heb ik nooit gekregen.

Ik hoop dat dit op een goede en nette manier word opgelost.
3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

In de eerste grotere uitrol die als een "soort test" verliep, waren er geen aansluitkosten, deze mensen kregen een mail of werden gebeld.

Hierna is er voor iedereen de € 19,95 gerekend.

Heel af en toe kom ik hier op het forum mensen tegen die onder andere voorwaarden de Next hebben gekregen, maar voor zover ik kan overzien leek daar toch altijd een zeer uitgebreide geschiedenis met problemen aan ten grondslag te liggen, bleek achteraf bij meer gedeelde informatie.
Ik ken de voorwaarden hiervoor niet.
hadeha

Level 10
  • 434Posts
  • 10Oplossingen
  • 72Likes
je kan natuurlijk ook even bellen je weet nooit misschien lukt het
luuk knoops

Level 1
  • 15Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Chris,

Inderdaad is het zo dat mensen een aanbieding hebben gehad persoonlijk. Dit zijn eigenlijk de mensen die meegwerkt hebben aan de Mediabox next. Community leden en Ziggo medewerkers zijn dit meestal. Mijn advies is om even met Ziggo te bellen en te zeggem dat je huidige product niet voldoende werkt noem de bovenstaande problemen. Dan kan er gekeken worden naar een oplossing. Het beste is telefonich dan kunnen ze je het beste helpen.

Hoor graag als je goed bent geholpen.

Goed dat je het aangeeft. Ziggo kan zo wel veder kijken naar wat het beste is.

Groetjes,
Luuk Knoops

Uitgelicht topic