Beste Ziggo,
Ik wil mij via deze weg toch even beklagen over hoe ik te woord word gestaan via de chat.
Mijn vragen worden niet beantwoord, ik word niet netjes te woord gestaan en het gesprek word zomaar afgesloten.
De vraag die ik heb is aan welke criterium ik moet voldoen om de eenmalige aansluitkosten a 19,95 eraf te laten halen? Dit word namelijk in uitzonderlijke gevallen gedaan volgens een statement van Ziggo aan Bright tv.
Ik ben al een goede klant sinds het tijdperk UPC, bijna nooit krijgen vaste klanten een extraatje of een leuke aanbieding. Nou heb ik al eerder een monteur langs gehad omdat we problemen hebben met de verbinding van de extra media box en ook de horizon box vertoont vaak kuren ( heel sloom, opgeslagen programma’s wat deze niet wilt afspelen, on demand werkt 9 van de 10 keer niet)
Nu komt er een nieuwe media box die wel goed moet werken en de extra media box ook als je de revieuws leest, nu wil ik best een nieuw jaar abonnement afsluiten, alleen stoot het me wel tegen het borst dat ik 19,95 aansluitkosten moet betalen. Ik betaal ieder jaar 1020 euro aan een Ziggo abonnement, dan zou je toch wel verwachten dat er ook een beetje service bij zit en de lange vaste klanten deze niet hoeven te betalen.
Ook vind ik het raar dat je overal op internet leest dat ze bij veel mensen na een telefoontje wel de aansluitkosten eraf hebben gehaald. Via de chat is mij verteld dat dit een persoonlijke aanbieding was, deze heb ik nooit gekregen.
Ik hoop dat dit op een goede en nette manier word opgelost.