Merkesteijn-Ron

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Actie ziggo - Spam/phishing

Ik krijg deze actie via pinterest is dit van jullie?






Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
Omdat je moet betalen om een geschenk te krijgen gaan bij mij de alarmbellen af.
Ze hebben het ook over een creditcard, oplichting dus.

Bekijk in context

14 Reacties 14
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
Omdat je moet betalen om een geschenk te krijgen gaan bij mij de alarmbellen af.
Ze hebben het ook over een creditcard, oplichting dus.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Ik zou deze gewoon verwijderen of verplaatsen naar je spam/ongewenste folder.

Ziggo zal nooit telefonisch of via Email je komen vragen een nieuwe telefoon af te sluiten. Dat moet je in de winkel doen.

Bij deze heb je goed gehandeld.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Misschien even de adressen van de afzender even kopieren en hier kenbaar maken dan kan Mark Ziggo dit mee nemen als aantekening voor de spamfilter.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Op het moment kun je overal weer die Galaxy 'winnen'. Ik heb er al 5 mails van gehad inmiddels, van 'verschillende bedrijven' en bij allen moet je iets invullen... Trap er niet in!!

Let op: de kans is groot dat je nu ook nog mail krijgt van 'postnl' (ook spam!) waarbij men aangeeft een pakket voor je te hebben of dat men de Galaxy naar je wil verzenden. Niet op ingaan en doorsturen naar valse-email@fraudehelpdesk.nl
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Ik win Elke dag Samsung Gallaxy's telefoons en als troost wordt je nog uitgenodigd door Ruud Feltkamp via Linkedin om te kijken of je samen dit kan betalen in Bitcoin's

Wat Willem al zegt, Verwijder, verplaats de mail lekker naar de spamfilter
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd zomaar ineens veel minder spam ontvang. Kreeg ook altijd berichten van alleenstaande dames en die mis ik nu eigenlijk ook wel weer ... :grin:
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Ja de Spam wordt minder Mark Ziggo doet echt zijn best en daar gaat het toch om, klant tevreden en minder gezeur :wink:

Ik mis de vrouwen niet hoor, en me vriendin op de bank en me 2 poezen, meer dan genoeg.:joy:
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Ik wilde nog wat zeggen, maar ik denk dat het beter is als dat nu even niet doe .... :zipper_mouth::joy:
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Ik wordt niet snel boos hoor, ik begrijp je :wink:
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
xGarfieldx-Dave wrote:
Ja de Spam wordt minder Mark Ziggo doet echt zijn best en daar gaat het toch om, klant tevreden en minder gezeur :wink:



Dus Mark Ziggo houdt zich nu bezig met die vrouwen? :sunglasses::grin:
MollyDunja

Level 3
  • 67Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Van deze mails moet je vanaf blijven, door zetten naar spam en nóóit meer openmaken , heb door dit soort mails 1x te openen meer dan zoveel fishingmails binnen gekregen dan mij lief was, heb uiteindelijk het mail adres verwijderd en een geheel nieuw e-mail adres aangemaakt.
Die gene die dit soort mails sturen zijn oplichters afblijven mmm
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Nick999 wrote:

xGarfieldx-Dave wrote:
Ja de Spam wordt minder Mark Ziggo doet echt zijn best en daar gaat het toch om, klant tevreden en minder gezeur :wink:
Dus Mark Ziggo houdt zich nu bezig met die vrouwen? :sunglasses::grin:



Zou zomaar kunnen. Misschien word al die mail nu wel omgeleid naar hem en ligt ie nu met een harem op de Bahama's. En ik met alleen maar met hoofdpijn op de bank... :tired_face:
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
MollyDunja wrote:
Van deze mails moet je vanaf blijven, door zetten naar spam en nóóit meer openmaken , heb door dit soort mails 1x te openen meer dan zoveel fishingmails binnen gekregen dan mij lief was, heb uiteindelijk het mail adres verwijderd en een geheel nieuw e-mail adres aangemaakt.
Die gene die dit soort mails sturen zijn oplichters afblijven mmm



Ik stuur ze altijd door naar 'vrienden'. .... ..... .... :grin:
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Willem-A wrote:

MollyDunja wrote:
Van deze mails moet je vanaf blijven, door zetten naar spam en nóóit meer openmaken , heb door dit soort mails 1x te openen meer dan zoveel fishingmails binnen gekregen dan mij lief was, heb uiteindelijk het mail adres verwijderd en een geheel nieuw e-mail adres aangemaakt.
Die gene die dit soort mails sturen zijn oplichters afblijven mmm

Ik stuur ze altijd door naar 'vrienden'. .... ..... .... :grin:

?????????

Uitgelicht topic