Tineke92

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn Ziggo account aanmaken

Hallo. 
Wij zijn vanaf vandaag bij jullie overgestapt 

ik kan geen account aan maken 

3 Reacties 3
Marco1861

Level 3
  • 979Posts
  • 54Oplossingen
  • 278Likes

Ik denk dat het een aantal dagen duurt voor alles is verwerkt in de systemen. Staan de NAW-gegevens in jouw profiel? Een medewerker komt binnenkort langs en kan je wellicht meer informatie verstrekken.

Tineke92
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

We hebben afgelopen zaterdag aangevraagd en vanaf vandaag zou alles moeten werken 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hoi @Tineke92 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

We zijn nu een aantal dagen verder. Is het inmiddels gelukt om een account aan te maken en werkt alles naar tevredenheid?

Uitgelicht topic