Armani174

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanbieding

Goedendag.

 

Ben ik de enige die mij als trouwe klant niet gewaardeerd voelt bij een aanbieding om te blijven? Een nieuwe klant krijgt een betere aanbieding dan een bestaande. Dan bel je met klantenservice en dan krijg je een brutale tante aan de lijn!

2 Reacties 2
Leetjuh90

Level 2
  • 112Posts
  • 12Oplossingen
  • 19Likes

Nieuwe klanten krijgen de mogelijkheid een welkomstcadeau ipv korting op het abonnement te kiezen als ik het goed heb. Het soort welkomstcadeau o welkomstkorting varieert van tijd tot tijd. Hoe het zit met bestaande klanten durf ik niet te zeggen. 

 

Leroy

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @Armani174

Begrijpelijk dat je hier benieuwd naar bent. Het klopt helemaal wat @Leetjuh90 aangeeft. Dit betreft een welkomstaanbiedingen voor nieuwe klanten, waarvoor ze kunnen kiezen in plaats van een periode korting op de abonnementsprijs.Voor bestaande klanten hebben we momenteel niet z'n actie waarvan gebruik gemaakt kan worden. 

Wel is de Wifi Booster momenteel aan te schaffen met een mooie korting. Deze koste momenteel €99,- in plaats van €149,-. Meer informatie hierover vind je hier: https://randapparatuur.ziggo.nl/tplink
Als je deze graag zou willen dan kun je deze zelf aanschaffen. 

Uitgelicht topic