Marco196971

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1150 foutcode mediabox

ik heb sinds meerdere dagen problemen met de mediabox. Ik krijg daar een melding 1150. Ik heb de stappen op de website van ziggo. Dit werkt niet. Ook heb ik telefonisch contact gezocht. Er zou volgend hun een wachttijd van 8 minuten zijn. Nadat ik maarliefst 35 minuten heb gewacht, heb ik de verbinding verbroken. Denk nu aan overstappen

4 Reacties 4
Gerrit Z

Level 1
  • 519Posts
  • 29Oplossingen
  • 83Likes

Hoi @Marco196971, goedemiddag.

Oh jee, dat is natuurlijk ontzettend vervelend! Jammer dat de online instructies je ook nog niet op het juiste spoor hebben gezet En als je geduld aan de telefoon dan ook nog zo op de proef wordt gesteld, dan begrijp ik dat je aan een overstap zit te denken.

Uiteraard willen wij je hier natuurlijk mee helpen. Hoe staan de zaken er inmiddels voor? Laat het hier maar weten en dan denken wij met alle plezier met je mee.
 

r.dijkie

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb code 1150 op mijn media box.

alle stappen ondernomen en doet nu helemaal niets meer .

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedenavond @r.dijkie,

Vervelend dat jij deze foutcode ook te zien krijgt op je Mediabox! Deze foutcode wijst op een mogelijk probleem met de hardeschijf. 
Inmiddels zie ik dat je hierover al contact hebt gehad en dat er een nieuwe Ziggo Mediabox XL verstuurd is ter vervanging van de defecte mediabox. 
Laat je weten wat je bevindingen zijn met het nieuwe apparaat?

Groeten,

Paul 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

@Marco196971 Ik zie dat je contact hebt gehad met de klantenservice en dat jij inmiddels ook een nieuwe Mediabox XL toegestuurd krijgt. 
Werkt alles inmiddels naar behoren ? Anders helpen we je hier graag verder. 

Groeten,

Paul

Uitgelicht topic