Henkroels

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutcode 1010

Afgelopen week was een monteur bezig aan de kast in de straat, toen ik volgende dag thuis kwam deed alles het nog, behalve terugspoelen en Netflix/Videoland.
dus ik alles opnieuw opgestart, sindsdien geeft ie alleen storing 1010.
dit terwijl ik niet aan kabels oid. Heb gezeten en de tv deed het gewoon!
alleen on demand enzo dus niet...
snap er helemaal niks van.
7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
1010 betekent dat je Mediabox XL niet de Ziggo servers kan bereiken via het retoursignaal om een opdracht te geven om iets te laten zien of om terug te spoelen en dergelijke.

Neem contact op met Ziggo, want de mogelijkheid is groot dat er iets is misgegaan in de kast.
Maar om dit eerst zeker te weten, loop even zelf al je stekkers na, los maken en weer goed vastdraaien, want als er een monteur komt en het blijkt per toeval toch in je eigen bekabeling te zitten, dan zijn de kosten voor jou.
Patsi32

Level 6
  • 86Posts
  • 6Oplossingen
  • 38Likes
Hi Henk,

Probeer de MBXL rechtstreeks te verbinden met het AOP, dus zonder splitters/versterker. Kijk dan of je de foutcode nog steeds krijgt.

Geef ff feedback daarover.

Suc6
Henkroels
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De splitter is er tussen uit, heb nu wel tv.
maar geen internet
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Ah, dat zou kunnen zeggen dat de splitter mogelijk de oorzaak is.

Kun je hier een foto plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met de splitter ook op de foto?
Als dit niet meer hedendaags is kan dit gratis vervangen worden.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Henkroels, welkom hier.

Het is te snappen dat je er niks van snapt als je niks hebt veranderd. We hebben nu enkele dagen niks meer van je gehoord. Heb je nog een update voor ons? Een foto van je aansluiting waar Bert hierboven om vraagt is altijd welkom 🙂
Henkroels
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry voor de late reactie.
ik ben inmiddels al n paar dagen niet thuis geweest.
ziggo heeft n splitter opgestuurd.
zondagavond ga ik m proberen!!!
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Henkroels, Is het allemaal gelukt met de nieuwe splitter?

Uitgelicht topic