ThijsO.

Level 1
  • 66Posts
  • 1Oplossingen
  • 21Likes

Ziggo Sport Racing: Indycar 2020 live?

Hi, 

Ik ben al even aan het zoeken geweest op de website, maar heb het nog niet kunnen vinden, daarom vraag ik het hier even.

Wij hebben een abonnement op Ziggo Sport Racing, en nu vraag ik me af voor welke klasses jullie de rechten hebben voor komend seizoen? Uiteraard kunnen we genieten van de Formule 1, Formule 2 en Formule 3, maar ik ben vooral benieuwd of Ziggo ook de rechten heeft om de Indycar live uit te zenden komend seizoen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @ThijsO. Goede vraag! Ziggo Sport zendt de Indycar komend seizoen live uit 🙂 


De pagina is inderdaad verouderd, @Be rt ,scherp! Ik heb dit doorgezet om aan te laten passen/te verwijderen.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Ik zie ook dat de info een paar jaar achter loopt op een deel van de website: “De Formule 1 is tot en met 2018 te zien op Ziggo Sport Totaal.”

Mogelijk kan een moderator dit op de juiste plek wegleggen.

https://www.ziggosport.nl/paginas/19-racing.html

Gaat onderstaand ook over 2018 of ?????

IndyCar

Ook het belangrijkste formularacing kampioenschap uit de Verenigde Staten is dit jaar live te zien op Ziggo Sport Totaal. Frank Weeink voorziet de Indycar-series dit seizoen van commentaar.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @ThijsO. Goede vraag! Ziggo Sport zendt de Indycar komend seizoen live uit 🙂 


De pagina is inderdaad verouderd, @Be rt ,scherp! Ik heb dit doorgezet om aan te laten passen/te verwijderen.

ThijsO.
Topicstarter
Level 1
  • 66Posts
  • 1Oplossingen
  • 21Likes

Top! Dank voor de reactie!

Uitgelicht topic