1
Vraag
2
Reageer en help mee
Jves1979

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waar raced Max in 2020??

Waar denken jullie dat Max in 2020 zal racen? Ik denk nl bij Mercedes ipv Botas. En Ocon waarschijnlijk bij RedBull. Ook al blijft Max bij RB, ben ik ontzettend trots op hem. Hij is een geweldige racer.

Mvg Johan
2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes
Ik denk dat de Honda motor, die optimaal gebouwd kan worden en niet zoals anderen in de auto moet passen, een mooi chassis krijgt van Red Bull.

Het beste van 2 werelden, dat moet gaan lukken.

Ik vermoed dat Max nog bij Red Bull zit, omdat 2019 de opbouw wordt en 2020 Max voor het wereldkampioenschap gaat in een Red Bull volgens Red Bull.
MeindertF1

Level 8
  • 194Posts
  • 3Oplossingen
  • 52Likes
Redbull heeft de afgelopen jaren wel het beste chassis gehad, maar de klantenmotor van Renault liet wat te wensen over. Dat verhaal is bekend. De Honda motor wordt speciaal voor Redbull ontworpen en is hopelijk sterker en betrouwbaarder dan de Renault. Met die Honda fabrieskssteun kàn Redbull een sterke concurrent van Ferrari en Mercedes worden.

Bottas moet zich in het eerste deel van 2019 bewijzen anders neemt Ocon zijn plekje in. Ook Russell wordt klaargestoomd als vervanger van Lewis bij Mercedes wanneer deze besluit te stoppen. Hierom zie ik persoonlijk Max niet snel van team wisselen.

Maar zeg nooit nooit, we hebben geen glazen bol ...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic