Sticky

Voetbal, voetbal en nog eens voetbal….

Reputatie 3
Het miljoenenbal

De laatste tickets worden na de 6e speelronde verdeeld voor de 1/8 knock out fase van de Champions League. De troostprijs gaat naar de nummero drie van de poule. Deze teams stromen door naar de knock out fase van de Europa League. Vorig jaar wist Ajax nog via deze weg de finale te bereiken! Helaas ging de beker en rechtstreekse plaatsing voor het miljoenenbal naar Manchester United. Voor de nummers 4 van de poule is het uithuilen en opnieuw beginnen. Wie weet hebben zij volgend jaar meer kans.

Terwijl Sinterklaas over de daken struint, staan wij te trappelen totdat de klok 20.45 uur slaat. Het programma van dinsdagavond 5 december op Ziggo Sport Totaal:

Ziggo Sport Select: UEFA Champions League Switch 20:45 uur
Ziggo Sport Voetbal: Chelsea - Atlético de Madrid vanaf 20:30 uur
Ziggo Sport Golf: Barcelona - Sporting Portugal vanaf 20:30 uur
Ziggo Sport Racing: Bayern Munchen - Paris St. Germain vanaf 20:30 uur
Ziggo Sport Extra1: Manchester United - CSKA Moskou vanaf 20:30 uur
Ziggo Sport Extra2: Celtic – Anderlecht vanaf 20:30 uur

Feyenoord neemt Europees afscheid

Hoewel de rol van Feyenoord Europees gezien dit seizoen is uitgespeeld, willen de Rotterdammers natuurlijk wel eerherstel. De laatste kans om dit te realiseren is aanstaande woensdag tegen de Italiaanse koploper Napoli. Ze waren al heel erg dichtbij tegen Manchester City. Hopelijk kunnen ze deze lijn doortrekken. Gelukkig heeft Feyenoord het thuisvoordeel en in De Kuip kan alles gebeuren.

Het programma van woensdagavond 6 december op Ziggo Sport Totaal:

Ziggo Sport Select: UEFA Champions League Switch vanaf 20:45 uur
Ziggo Sport Voetbal: Feyenoord – Napoli vanaf 20:30 uur
Ziggo Sport Golf: Real Madrid - Borussia Dortmund vanaf 20:30 uur
Ziggo Sport Racing: Liverpool - Spartak Moskou vanaf 20:30 uur
Ziggo Sport Extra1: RB Leipzig – Besiktas vanaf 20:30 uur
Ziggo Sport Extra2: Shakhtar Dontesk - Manchester City vanaf 20:30 uur

Het 6 puntenduel: Ajax - PSV zondag 10 december

Naast het midweekse voetbalgeweld tussen de Europese grootmachten staat er in het weekend ook nog het één en ander gebeuren. Ajax en PSV kruisen de degens in de Eredivisie. PSV heeft intussen al een flinke voorsprong genomen op het winterkampioenschap. Dat dit geen garantie is voor de eindoverwinning is wel gebleken in het seizoen 2010/2011 en 2012/2013. Om het duel cruciaal te noemen gaat misschien wat ver, maar het verschil tussen 7 of 13 punten achterstand hoef je de voetballiefhebber niet uit te leggen. Er is dus voor beide teams genoeg te winnen!

Fox sports 1: Ajax - PSV 10 december 16:45 uur
Heb je geen abonnement op Fox Sports Eredivisie? Bestel dan de dagpas!

The Manchester Derby: Manchester United - Manchester City 10 december 17:30 uur

Het Catalaanse tiki-taka voetbal in een Engels jasje onder leiding van Pep Guardiola. De oud-leerling van ‘El Salvador’ heeft het inmiddels op de rit. Waar Josep de dirigent was in het 'Dream Team', is deze rol nu weggelegd voor de Belg Kevin de Bruyne. Er gaat haast geen doelpunt voorbij waar hij niet aan de basis staat. Bij United staat natuurlijk Mourinho aan het roer en kan weer beschikken over Zlatan. Eind jaren ’90 deelde de heren samen successen. Mourinho als assistent en Guardiola als speler van Barcelona. Hoe gebroederlijk de heren 10 december langs de kant staan, is hoogstwaarschijnlijk afhankelijk van de uitslag.

De wedstrijd wordt uitgezonden op het open kanaal nummero 14!
Om 17.30 uur trappen we af met Manchester United - Manchester City. Voor de gehele programmering kijk je natuurlijk in de TV gids.

Voor welke wedstrijd blijf jij thuis?

8 Reacties

Ziggo weet intern mijn postcode, dus ja.. Feyenoord 😛
Reputatie 3
@donnerd,

Dan heb je gisteren wel genoten neem ik aan! Heel erg knap van de mannen. Wat vond je van de debutant Malacia?
Reputatie 2
Badge +3
Ajax - PSV, zorg ik dat ik thuis ben...
Reputatie 1
Badge +3
Hallo Ziggo

Als je een dagpas hebt besteld en de helft van de Eredivisie wedstrijden wordt afgelast... is er dan een compensatie regeling?
Reputatie 3
acoster schreef:

Ajax - PSV, zorg ik dat ik thuis ben...

Nu weet ik natuurlijk niet wie je favoriet is, dus ik begeef me op glad ijs:8 Maar ik ga het toch vragen... 😉
Reputatie 3
Boompieapp schreef:

Hallo Ziggo

Als je een dagpas hebt besteld en de helft van de Eredivisie wedstrijden wordt afgelast... is er dan een compensatie regeling?

Dat is natuurlijk erg sneu als je je wedstrijd mist door de winterse taferelen. Hou je inbox even in de gaten, dan stuur ik je een privéberichtje.
Reputatie 1
Badge +3
Hallo Sander,

Thanks.... maar ik heb zelf geen dagpas besteld ...
Ik vroeg het me alleen af omdat het niet meer per wedstrijd gaat maar per hele dag.
Afgelopen weekend werd niet alles afgelast. Vandaar.🤔

Grtz
Reputatie 3
@Boompieapp,

Dat is ook een lastige! Iemand met een maandabonnement loopt dit risico natuurlijk ook maar die kan de wedstrijd wel weer zien als deze alsnog gespeeld wordt. Als iemand voor een specifieke wedstrijd een dagpas bestelt en er gebeurt iets onverwacht dan doen we altijd ons best om met iemand mee te denken.

Reageer

Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics