Gesloten Beantwoord

Hoe bestel ik het event Floyd "Money" Mayweather Jr. vs. Conor "Notorious" McGregor?

Reputatie 3
Wat gaat het worden? 50-0 of toch 49-1? Hoe dan ook, het wordt vast en zeker een episch gevecht wat je niet wilt missen! En gelukkig hoeft dat ook niet, want wie de wekker zet, ziet in de nacht van 26 op 27 augustus vanaf 3 uur ‘s nachts het goedgevulde programma. Het belooft een legendarische boksvoorstelling te worden.

Hoe ziet het programma eruit?

Main card

Floyd Mayweather Jr. vs. Conor McGregor
Andrew Tabiti vs. Steve Cunningham
Nathan Cleverly vs. Badou Jack
Gervonta Davis vs. Francisco Fonseca

Waar kun je de bokswedstrijden bewonderen?
Op FOX Sports 2 (Nederlandstalig commentaar) en op FOX Sports 4 (Engelstalig commentaar) zijn de partijen live te bewonderen! Deze zenders vallen onder het FOX Sports International en onder het FOX Sports Compleet pakket. Bestel je het zenderpakket? Hou er dan rekening mee dat het maximaal 24 uur kan duren voordat de zender op je beeldscherm verschijnt! Duurt dit je te lang of dreig je hierdoor de match te missen? Geen nood! Lees dan verder.

De dagpas
Of beter gezegd: De nachtpas;-) Als je geen maandelijks abonnement wilt, bestel dan eenmalig de dagpas. Je krijgt dan 24 uur toegang tot de desbetreffende zender van 08.00 uur ‘s ochtends tot de volgende ochtend 8 uur. Dit kan 6 dagen van te voren. Oftewel voor € 7,95 zit jij op de eerste rij! Let wel op, de dagpas kun je tot ’s nachts 2.00 uur bestellen. Ga voor zekerheid en regel dit gewoon op tijd. Ga je voor de dagpas? Kies dan voor de zender FOX Sports International in plaats van FOX Sports Eredivisie.

Hoe gaat het bestellen van de dagpas in zijn werk?

De dagpas bestellen is alleen mogelijk als je een interactieve HD mediabox of CI+ module in huis hebt. Twijfel je aan wat je in de woonkamer hebt staan? Check dit dan even op onze site. Is jouw apparatuur niet geschikt? Abonneer je dan op het zenderpakket. Dit is maandelijks weer opzegbaar via Mijn Ziggo.

Oftewel:
  • De uitzending begint om 3.00 uur ’s nachts
  • Abonneer je nu op FOX Sports International/Compleet of bestel de dagpas
  • Wees er op tijd bij i.v.m. de verwerkingstijd

Dus zet je wekker en geniet er van!
icon

Best beantwoord door Sander Ziggo 24 augustus 2017, 09:11

Met nog een paar dagen voor de boeg druppelen de vragen binnen! Om het een beetje overzichtelijk te houden, hier de vragen en antwoorden tot zo ver! Staat jouw vraag er niet tussen? brand dan los!

Mijn dagpas loopt tot 08.00 uur. Wat als de wedstrijd dan nog bezig is?
Maak je vooral geen zorgen over de dagpas! De wedstrijd kijk je helemaal, ook als het uitloopt.

Ik heb per ongeluk de verkeerde dagpas besteld. Kan ik dit nog aanpassen?
Helaas, hier is niks meer aan te doen. Zorg ervoor dat je de dagpas van zaterdag 26 augustus voor FOX Sports International bestelt.

De dagpas is binnen! Maar op welk kanaal komt het?
Dit is een lastige! Dit hangt namelijk van je apparatuur af. Check op onze site welk kanaal voor jou van toepassing is. Kanaal FOX Sports 2 is voorzien van Nederlandstalig commentaar en kanaal FOX Sports 4 van Engelstalig commentaar.
Voor ieder wat wils dus.

Ik heb geen interactieve TV maar wel een mediabox of CI+. Wat nu?
Geen man overboord! Neem een abonnement op FOX Sports International. Dit is maandelijks opzegbaar.

Ik heb alleen een internetverbinding van Ziggo. Is er dan nog hoop?
Zeker! Via de FOX Sports GO dagpas MayMac kun je het ook online beleven!

Bij de bestelling staat ineens: Starttijd 12.45 uur in plaats van 08.00 uur?!
Logisch dat dit je wenkbrauwen doet fronsen😟 Normaal gesproken kun je de dagpas maximaal tot 2.00 's nachts bestellen. Dat zou betekenen dat als je er pas laat achter komt, je de wedstrijd moet missen! Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Door deze tijd ietsjes te verschuiven kun je zelfs tijdens het main event de dagpas nog binnen halen! Better safe than sorry;-) Voor 12.45 uur worden er geen live events uitgezonden, dus je mist gelukkig niks☺

Bekijk origineel

127 Reacties

Er is dus een grote kans dat het hoofdprogramma tot na 8 uur doorloopt, betekent dit dat er twee dagpassen nodig zijn om je er van te verzekeren het einde niet te missen?
Reputatie 3
Goede vraag,@Rmh!

Het main event begint om 3 uur 's nachts. Voor de dagpas houdt dat in dat er 5 uren over zijn om de 4 partijen uit te zenden. Mocht alles tot de laatste ronde gaan, wordt het natuurlijk wel erg spannend, qua wedstrijd maar ook qua uitzending! We willen natuurlijk niks mis missen.

Ik zal navraag doen en kom er op terug zodra ik meer weet!

Groet,
Sander
Reputatie 3

Rmh: Er is dus een grote kans dat het hoofdprogramma tot na 8 uur doorloopt, betekent dit dat er twee dagpassen nodig zijn om je er van te verzekeren het einde niet te missen?

Maak je je ook zorgen over de lengte van je dagpas voor de bokswedstrijd zaterdagnacht? Niet doen, die wedstrijd kijk je helemaal. Ook als het uitloopt. Geen stress dus 😉

Groet,
Sander
@Sander Ziggo

Met een dagpas voor 26 augustus, die 08:00 uur begint, mis je dan 5 uur van het begin, en dat wil ik niet.

Wat moet ik doen om alles van deze box wedstrijd te zien ?

Groeten,
Paul
Met 2 dagpassen (25 & 26 augustus) kan je van vrijdagochtend tot zondagochtend kijken.

Heb ik dit goed ?

Het kost me 2 x €7,95 = €15,90
Reputatie 3
@pj.scholten

Het hoofdprogramma begint Nederlandse tijd om 03.00 uur 's nachts. Dat is dus de nacht van 26 op 27 augustus. Bestel een dagpas voor 26 augustus, deze is dan geldig tot en met 27 augustus (zondag) 8.00 uur 's ochtends.

De schatting is dat het evenement rond 7 uur 's ochtends is afgelopen.

Is het zo duidelijk? Laat het weten!
Het kwartje is bijna gevallen.

Een dagpas begint 08:00 uur in de ochtend en de wedstrijd begint om 03:00 uur in de ochtend. Dan mis ik toch 5 uur.
Reputatie 3
@pj.scholten De dagpas loopt van 8.00 uur 's ochtends tot 8.00 uur 's ochtends, totaal 24 uur dus. Is deze tijdsspanne vindt het totale programma plaats. Kortom, als je de dagpas bestelt voor de zaterdag, loopt deze door tot zondagochtend 8 uur. De voorstelling is waarschijnlijk rond 7 uur afgelopen en mis je dus niks!
Reputatie 4
Badge +10
Een dagpas begint om zaterdag 26 augustus om 08.00 uur
en eindigt op 27 augustus om 08.00 uur.

De wedstrijd begint 27 augustus om 03.00 uur en eindigt als het 5 uur is om 08.00 uur.

Koop dus een dagpas voor de datum zaterdag 26 augustus en je kunt kijken tot 08.00 uur op 27 augustus.

Veel kijkplezier gewenst.☺
@Sander Ziggo & @Be rt

Mijn fout zat hem in dat ik dacht dat de wedstrijd zaterdag was, maar deze is zondag.

Jup... het kwartje is gevallen 😁
Reputatie 3
Samen komen we er wel! 🙂

@pj.scholten Nu ben ik wel benieuwd wat jij denkt wat het gaat worden.🥊
@Sander Ziggo

Mijn gevoel gaat uit naar McGregor.

Ik ben totaal nieuw in die vecht wereld.

We besloten dit te kijken toen het bier rijkelijk aan het vloeien was.

Ben erg benieuwd en ben voor de beste.
@Sander Ziggo

Dankjewel.
Het blijft lastig te voorspellen, er is een groot leeftijdsverschil, Mayweather 40, McGregor 28, echter betreft dit een bokswedstrijd, de sport waarin Mayweather ongeslagen is.
McGregor is een mixed martial arts vechter die dus slechts 1 van zijn wapens kan gebruiken, zijn vuisten,
geen trappen, worpen, grondgevecht of clinch.

Mayweather is extreem moeilijk te raken, maar heeft echter geen knock out punch, McGregor heeft dat zonder twijfel in zijn linker.
Ik denk dat we gaan kijken naar een partij waarbij Mayweather veel punten gaat scoren en McGregor zal ontlopen, eigenlijk zoals Floyd altijd vecht, McGregor gaat op zoek naar de ruimte voor zijn linker, als die land is de partij voorbij, zoniet wint Floyd ruim op punten.
@Sander Ziggo

Je hebt goede punten.

Laten we op een mooie wedstrijd hopen.

Ik ben voor de slimste maar ook de sportiefste.

Have fun
Ik heb gisteravond een dagpas besteld voor as zaterdag op zondag om de bokswedstrijd te zien. Dit is een dagpas voor fox sport ededivisie en hier lees ik dat je beter fox sport international kan nemen. Kan ik hem nu wel zien??
Reputatie 3
@Diana34

Gelukkig kom je er op tijd achter! De dagpas voor de FOX Sports Eredivisie geeft geen toegang tot de juiste kanalen waar Mayweather vs. McGregror wordt uitgezonden. Hiervoor heb je de dagpas nodig voor FOX Sports International.

Groet,
Sander
Ok bedankt
@Sander Ziggo
Kan ik dit kosteloos omzetten of moet ik nu weer 7.95 betalen?
CI+ module, hoe kan ik de wedstrijd nu bekijken zonder een verplicht jaarabonnement af te sluiten?
Reputatie 3
@GJGerard

Goed dat je hier je vraag stelt! In het topic heb ik hier ook wat over geschreven.

Hoe gaat het bestellen van de dagpas in zijn werk?
De dagpas bestellen is alleen mogelijk als je een interactieve HD mediabox of CI+ module in huis hebt. Twijfel je aan wat je in de woonkamer hebt staan? Check dit dan even op onze site. Is jouw apparatuur niet geschikt? Abonneer je dan op het zenderpakket. Dit is maandelijks weer opzegbaar via Mijn Ziggo.

Check dus eerst of jouw CI+ interactief is. Is dit niet het geval, neem dan een abonnement op FOX Sports International. Geen zorgen, dit gaat dus niet om een jaarabonnement maar is maandelijks opzegbaar.

Groet,
Sander
Reputatie 3
Diana34 schreef:

Kan ik dit kosteloos omzetten of moet ik nu weer 7.95 betalen?

Helaas kun je de bestelling niet annuleren of wijzigen. Let dus goed op dat je de dagpas van zaterdag 26 augustus FOX Sports International bestelt.

Groet,
Sander
Reputatie 4
Badge +10
@GJGerard
Hier kun je dat vinden, scroll op de pagina iets naar beneden om de CI+ modules te zien:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/interactieve-tv/interactieve-mediaboxen-en-ci-plus-modules/
Ik heb zojuist de FOX Sports International dagpas gekocht. Op welke zender wordt de wedstrijd uitgezonden?
Reputatie 3
@TSS

Scherp! Dit is namelijk niet voor iedereen gelijk. Dit kun je checken door je apparatuur aan te klikken op onze site. Vervolgens zie je de kanalen van FOX Sports staan.
Kanaal FOX Sports 2 is voorzien van Nederlandstalig commentaar en kanaal FOX Sports 4 van Engelstalig commentaar.
Hallo,
Kun je met een alleen een Cisco EPC3925 modem (van Ziggo alles in 1 abonnement) en een laptop, dus zonder fox sports abonnement , maar met een dagpas van fox sports het event op een laptop bekijken? Ik heb overigens wel een tv basis abonnement van Ziggo dus zonder fox sports abonnement, maar dat wil ik zowiezo niet gebruiken omdat ik geen tv heb.
Met vriendelijke groet, Erik
Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics