Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes

Hoe bestel ik een ESPN dagpas bij Ziggo?

Mis niks met de ESPN dagpas. Je favoriete voetbalclub, de Bundes Liga live in actie of volg het honkbal in de Verenigde Staten. Krijg je geen beeld of wil je juist de dagpas bestellen? Lees dan snel verder!


Heb je al een ESPN dagpas besteld maar heb je nog steeds zwart beeld?

Let op! Heb je een IRDETO Smartcard? Gebruik dan in géén geval de [opnieuw ophalen]-knop! Plaats de bestelling opnieuw in Mijn Ziggo.

 

Doorloop onderstaande stappen om het zwarte beeld op te lossen of check de video:

  • Log in op je Mijn Ziggo
  • Ga naar [Producten]
  • Klik op het tabblad [Televisie]
  • Druk op [Instellingen] bij de Smartcard waarmee je besteld hebt
  • Klik op de grote oranje knop [Opnieuw ophalen]
  • Nu wordt jouw zenderpakket opnieuw verstuurd naar de digitale ontvanger
  • Zorg ervoor dat je het juiste ESPN kanaal op hebt staan

 

 

Binnen 15 minuten kijk je jouw wedstrijd!

 


Ik heb wel beeld maar de infobalk loopt nog door het scherm.

Dit los je eenvoudig op. Je kijkt namelijk naar het verkeerde kanaal. Zap naar het juiste kanaal en geniet van de wedstrijden.

Dagpaskanalen van ESPN op de Mediabox XL

  • ESPN Eredivisie 1: 461
  • ESPN Eredivisie 2: 462
  • ESPN Eredivisie 3: 463
  • ESPN International 4: 464
  • ESPN International 5: 465
  • ESPN International 6: 466

Dagpaskanalen van ESPN via de mediabox met het logo van UPC of Ziggo

  • ESPN Eredivisie 1: 461
  • ESPN Eredivisie 2: 462
  • ESPN Eredivisie 3: 463
  • ESPN International 4: 464
  • ESPN International 5: 465
  • ESPN International 6: 466



Hoe bestel ik de dagpas op de Mediabox XL?

Let op! Is jouw mediabox XL al geüpgraded naar de nieuwe software? Volg dan het stappenplan van de website.

Check eerst de tv-gids of jouw favoriete wedstrijd op ESPN Eredivisie (1, 2 en 3) of ESPN International (4, 5 of 6) te zien is. We willen natuurlijk wel de juiste dagpas bestellen!
Heb je het gevonden? Mooi zo! Dan gaan we nu verder.

  • Zet de tv en de Mediabox XL aan en ga naar kanaal 452 voor ESPN Eredivisie en ga voor ESPN International naar kanaal 453.
  • Druk op de [Menu-knop] van de afstandsbediening. Nu verschijnt de tv-gids in het hoofdmenu.
  • Kies in het tv-gids menu voor Enkele zender via het pijltje omhoog en druk op [ok].
  • Hier kies je voor de dag die graag wilt huren en druk op [ok].
  • Selecteer Huren en druk op [ok].
  • Voer je pincode in. De pincode is standaard 0000. Krijg je dit bericht niet te zien? Dan heb je de optie aankoopbeveiliging met pin eerder al eens uitgezet.
  • De dagpas is nu besteld! LET OP! Zap naar het juiste kanaal, zie hieronder.

Op de volgende kanalen kan je de wedstrijden bekijken:

ESPN

  • ESPN Eredivisie 1: 461
  • ESPN Eredivisie 2: 462
  • ESPN Eredivisie 3: 463
  • ESPN International 4: 464
  • ESPN International 5: 465
  • ESPN International 6: 466

Soms kan het een kwartier duren voordat de bestelling is afgerond. Duurt het toch te lang? Log dan in op je Mijn Ziggo

. Ga vervolgens naar
[Producten] en ga naar het tabblad
[Televisie] . Hier zie je de
[Digitale Ontvangers] staan. Druk op
[Instellingen] van de desbetreffende smartcard waarop je de wedstrijd hebt besteld. Vervolgens staat daar de grote oranje knop
[Opnieuw ophalen] . Hierdoor wordt jouw zenderpakket opnieuw verstuurd naar de digitale ontvanger.

Wil je de stappen nog eens doorlopen? Dat kan! Kijk voor het volledige stappenplan met afbeeldingen op onze site.

Je vindt de eenmalige kosten op je volgende factuur. Veel plezier met de dagpas!


Hoe bestel ik de dagpas op de Mediabox Next?

Volg het eenvoudige stappenplan om de ESPN dagpas te bestellen.


Hoe bestel ik de dagpas op de  Samsung-, Homecast-, Humax- of Ciscobox?

Heb jij een Mediabox Next Samsung-, Homecast-, Humax- of een Ciscobox? Check dan eerst of jouw Mediabox HD zenders kan ontvangen. Klik even op het merk en zoek de Mediabox op die je thuis hebt staan. Wel zo makkelijk!
 

  • Zet alvast je televisie en Mediabox aan op een willekeurige zender.
  • Ga nu op je tablet, mobiel of computer naar de bestelpagina en kies voor ESPN Eredivisie of ESPN International.
  • Kies de dagpas die je wilt en druk op [Bestel].
  • Je krijgt nu het inlogscherm van Mijn Ziggo te zien. Log in en volg de aanwijzingen op het scherm om je bestelling af te ronden. Heb je nog geen Mijn Ziggo account? Maak er dan eentje aan.
  • De dagpas is nu besteld!

Is je dagpas al begonnen?
Binnen enkele minuten wordt deze naar je smartcard gestuurd. Houd je televisie en/of mediabox aan, met de smartcard erin.

Gaat je dagpas in op een andere dag?
Laat je televisie en/of mediabox dan nog een half uur na de bestelling aan staan.

Wil je je dagpas annuleren?
Je kunt een dagpas annuleren tot één uur voor aanvang. Ga hiervoor naar deze pagina in jr Mijn Ziggo. Scroll naar beneden tot je de dagpas ziet en druk op
[Annuleer].

Ga naar één van de volgende kanalen voor de wedstrijden:

ESPN

  • ESPN Eredivisie 1: 421
  • ESPN Eredivisie 2: 422
  • ESPN Eredivisie 3: 423
  • ESPN International 4: 424
  • ESPN International 5: 425
  • ESPN International 6: 426



Hoe bestel ik de dagpas op de mediabox met het logo van Ziggo of UPC?

Let op: Heb je nog een Mediabox die alleen SD doorgeeft? Dan kun je de dagpas niet bestellen! Dit komt doordat ESPN geen SD-kanalen heeft.

Check eerst de TV gids of jouw favoriete wedstrijd op ESPN Eredivisie (1, 2 en 3) of ESPN International (4, 5 of 6) te zien is. We willen natuurlijk wel de juiste dagpas bestellen.
Heb je het gevonden? Mooi zo! Dan gaan we nu verder.

  • Zet de mediabox en de tv aan.
  • Ga naar kanaal 451 en wacht tot het overzicht is ingeladen.
  • Met het pijltje omhoog en omlaag blader je door de verschillende dagpassen.
  • Kies je dagpas en druk op [ok].
  • Voer je pincode in. De pincode is standaard 0000. Krijg je dit bericht niet te zien? Dan heb je de optie aankoopbeveiliging met pin eerder al eens uitgezet.
  • De Ziggo dagpas is nu besteld! We sluiten de bestelapplicatie af door op de [UPC/Ziggo-knop] op de afstandsbediening te drukken.
  • LET OP! Zap naar het juiste kanaal, zie hieronder.

Ga naar één van de volgende kanalen voor de wedstrijden op:

 

ESPN

  • ESPN Eredivisie 1: 461
  • ESPN Eredivisie 2: 462
  • ESPN Eredivisie 3: 463
  • ESPN International 4: 464
  • ESPN International 5: 465
  • ESPN International 6: 466

Soms kan het een kwartier duren voordat de bestelling is afgerond. Duurt het toch te lang? Log dan in op Mijn Ziggo

. Ga vervolgens naar
[Producten] en ga naar het tabblad
[Televisie]. Hier zie je de
[Digitale Ontvangers] staan. Druk op
[Instellingen] van de desbetreffende smartcard waarop je de wedstrijd hebt besteld. Vervolgens staat daar de grote oranje knop
[Opnieuw ophalen] . Hierdoor wordt jouw zenderpakket opnieuw verstuurd naar de digitale ontvanger.

Je vindt de eenmalige kosten op je volgende factuur. Veel plezier met de dagpas!



Hoe bestel ik de dagpas met een CI+ module?

Of je de dagpas kan bestellen, hangt af van de regio waar je woonachtig bent. Controleer dit eerst even op deze pagina.

  • Zet alvast je televisie en Mediabox aan op een willekeurige zender.
  • Ga nu op je tablet, mobiel of computer naar de bestelpagina en kies voor ESPN Eredivisie of ESPN International.
  • Kies de dagpas die je wilt en druk op [Bestel].
  • Je krijgt nu het inlogscherm van Mijn Ziggo te zien. Log in en volg de aanwijzingen op het scherm om je bestelling af te ronden. Heb je nog geen Mijn Ziggo account? Maak er dan eentje aan.
  • De dagpas is nu besteld!

Is je dagpas al begonnen?
Binnen enkele minuten wordt deze naar je smartcard gestuurd. Houd je televisie en/of mediabox aan, met de smartcard erin.

Gaat je dagpas in op een andere dag?
Laat je televisie en/of mediabox dan nog een half uur na de bestelling aan staan.

Wil je je dagpas annuleren?
Je kunt een dagpas annuleren tot één uur voor aanvang. Ga hiervoor naar deze pagina in Mijn Ziggo. Scroll naar beneden tot je de dagpas ziet en druk op Annuleer.

Ga naar één van de volgende kanalen voor de wedstrijden:
 

ESPN

  • ESPN Eredivisie 1: 421
  • ESPN Eredivisie 2: 422
  • ESPN Eredivisie 3: 423
  • ESPN International 4: 424
  • ESPN International 5: 425
  • ESPN International 6: 426

Je vindt de eenmalige kosten op je volgende factuur. Veel plezier met de dagpas!


Staat je antwoord hier niet tussen? Start dan je eigen topic!

0 Reacties 0

Uitgelicht topic