Sobermikel

Level 4
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Fox Sports mega duur

Hoe kan het dat Ziggo onderhand het dubbele vraagt voor een Fox Sports abonnement tov KPN en andere aanbieders? 
dit zou zomaar een reden kunnen zijn om over te stappen. Scheelt me €15,- per maand dus €180,- per jaar. Sorry, maar dat kan echt niet!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes

Deze vraag komt echt te vaak voorbij.…

Bij alle andere providers betalen álle klanten extra voor voetbal ook als je geen Fox hebt.

Ziggo heeft dat gelukkig anders gedaan, daar betalen klanten die voetbal willen zien er voor.

Zij die geen voetbal willen zien betalen niets aan Fox en ik hoop dat dat altijd zo blijft.

Bekijk in context

6 Reacties 6
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes

Deze vraag komt echt te vaak voorbij.…

Bij alle andere providers betalen álle klanten extra voor voetbal ook als je geen Fox hebt.

Ziggo heeft dat gelukkig anders gedaan, daar betalen klanten die voetbal willen zien er voor.

Zij die geen voetbal willen zien betalen niets aan Fox en ik hoop dat dat altijd zo blijft.

Sobermikel
Topicstarter
Level 4
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Ik betaal bij Ziggo €17,95 enkel voor de Eredivisie. Als ik internationaal wil zien komt er nog een keer €12,95 bij. Dat is dus €30,90 per maand. 
bij KPN betaal je €12,99 voor alles. Dat is maar liefst €17,91 euro verschil. 
Dan nog is het abonnement bij Ziggo echt niet goedkoper  

Ja ze mogen zeker zo doorgaan, maar dan zit deze jongen over 2 maanden bij KPN. Overigens ook goede ervaringen mee in het verleden. 

kruijf

Level 3
  • 296Posts
  • 4Oplossingen
  • 72Likes

Wij betalen minder inclusief fox eredivisie en hebben meer, toen we bij kpn zaten betaalde we meer voor minder. Ook van mij mag het zo blijven zoals het nu is.

stevienieuw

Level 9
  • 352Posts
  • 7Oplossingen
  • 69Likes

Wat wel zorgelijk is is dat het huidige contract dat  Ziggo met fox sports heeft medio 2020 afloopt. Fox verplicht in de nieuwe contracten zijn distribiteurs van iedere klant tot een afdracht van 2,50 per maand, of ze nu gebruik maken van sport fox of niet. Dan zouden wij, die geen fox sports willen of er in ieder geval geen cent voor over hebben, over een half jaar ook het haasje zijn.

Walgelijk ook hoeveel macht fox sports heeft.

kruijf

Level 3
  • 296Posts
  • 4Oplossingen
  • 72Likes

Ik denk dat het aan ziggo is om die onderhandeling met fox gewoon goed te voeren dan.

mgroen

Level 4
  • 49Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Mijn ouders zitten nu bij KPN maar overwegen juist een overstap naar Ziggo vanwege de trage internetsnelheid op hun adres (dat ook niet te verhogen is wegens capaciteitsbeperkingen in de buitenkabels).

Ze hebben nu wel Fox sport, geen eredivisie. Belangrijk is dat dat bij overstap naar Ziggo ook zo blijft, uiteraard voor een schappelijk bedrag. Wat kost nu een abonnement met 250mbit download snelheid én Ziggo Sport (en voor de rest geen andere extra zenderpakketten). 
Het gaat dus alleen om standaard TV inclusief opnemen, en Ziggo sport maar verder geen extra kanalen.

Uitgelicht topic