1
Vraag
2
Reageer en help mee
tvdzanden

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutcode 2000 ziggo sport totaal app

Beste medewerker van Ziggo,

 

Ik heb een account bij T-mobile en heb daarnaast een uitbreidingspakket van Ziggo sport totaal. Nu wilde ik graag op mijn mobiel en op mijn Chromebook ook via de Ziggo Sport totaal app live F1 kijken. Echter lukt dit alleen op mijn mobiel. Mijn Chromebook geeft bij de live beelden code 2000, probeer het later nog eens.

Als ik terug kijk in jullie forum ben ik niet de enige geweest die hier problemen mee heeft. De oplossing zou in de internetsnelheid moeten liggen, maar dan zou de app op mijn mobiel het ook niet doen. Dit is op hetzelfde WiFi kanaal. 

Heeft u nog andere suggesties om dit wel voor elkaar te krijgen?

 

groeten,

Thijs van der Zanden

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic.

Welke mobiel heb je precies met welke systeemsoftware?

Ziggo ondersteund een Chromebook niet, zie dit topic:

https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggo-go-met-chrome-book-51700

 

Helaas hebben we hier bij Ziggo geen overzicht van de foutcodes in de Ziggo Sport Totaal app, daarvoor heeft Ziggo Sport zijn eigen klantenservice die je hier kunt vinden.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @tvdzanden, welkom op de Ziggo Community!

Erg irritant dat je niet op je Chromebook kan kijken. Ik zie dat @Be rt je al veel handige tips en handvaten heeft gegeven hierover. Maak je op je Chromebook gebruik van de app of gebruik je het in de browser? De foutcode 2000 is ‘helaas’ redelijk algemeen; het betekent dat de stream niet gestart kan worden, vaak ten gevolge van de verbinding. De oorzaken kunnen zeer uiteenlopend zijn.

Mocht je van de app gebruik maken op je Chromebook, dan wil ik je vragen het eens in de browser te proberen.

tvdzanden
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste heren,

 

Bedankt voor de hulp en de uitleg. Dit verduidelijkt al een heleboel. 

 

Nu gaven jullie aan in de browser te gaan proberen, maar ik heb geen Ziggo account. Ik heb T-mobile thuis als provider en Ziggo sport totaal als pakket erbij. Of is het dan ook mogelijk om online via Ziggo te kijken.

De tv anywhere van T-mobile ondersteunt Ziggo sport totaal in ieder geval niet

 

groeten,

Thijs

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi Thijs,

Zeker! Sterker nog; je hebt soms zelfs meer opties   Je vindt het hier terug: https://go.ziggosporttotaal.nl/

Je kunt bij het inloggen T-Mobile Thuis kiezen, waarbij je vervolgens met je gegevens van daar kunt inloggen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic