mkur

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

F1 TV app

Op ‘papier’ lijkt de nieuwe app F1 TV een goed alternatief om F1 qualificaties en races te kijken.
Ik heb de prijzen gevonden (bv. € 7,99 F1 Pro) maar ik kan nergens vinden of er een proefperiode os pf dat je automatisch 1 jaar aan vastzit.
Weet of heeft iemand met dit?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi mkur,

Ik denk dat op deze pagina het antwoord staat 🙂

Er is dus een 7 dagen probeertijd en je kunt door het schuifje te verwisselen zelf kiezen of je een maandelijks opzegbaar abonnement neemt of een jaarlijks abonnement.

Groet,
Evert

Bekijk in context

7 Reacties 7
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi mkur,

Ik denk dat op deze pagina het antwoord staat 🙂

Er is dus een 7 dagen probeertijd en je kunt door het schuifje te verwisselen zelf kiezen of je een maandelijks opzegbaar abonnement neemt of een jaarlijks abonnement.

Groet,
Evert
mkur
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Top, heb het meteen geactiveerd!
Zie nu dat je geen NL verslag krijgt, alleen Engels etc.
Klopt dat?
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Ik heb het zelf niet, maar het zou wel goed kunnen, omdat het geen Nederlands(e) product/dienst is. Tijdens de testdagen had Ziggo speciale afspraken gemaakt met F1 TV en was er Nederlands commentaar van Jack Plooij en Olav Mol, maar dat was alleen voor de testdagen.
JdK-33

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Vannacht geprobeerd live streams te kijken via de F1Pro app. Dat lukte niet (Mac, iPhone en iPad) via bekabeld en wifi via het Ziggo netwerk (mijn kabelprovider).
Alles, inclusief onboard streams was wel zonder enig probleem te bekijken via T-mobile 4G! Ik heb dit aan Ziggo gemeld, ben ook meteen door hen gebeld. De man van Ziggo had nog geen oplossing en wist ook niet van het probleem en verwees naar hier. Misschien is het ook nog te vroeg. Ik kijk hoe het gaat dit weekend. Maar als meer mensen dit hebben: roepen zou ik zeggen.
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hi JdK-33, wat vreemd dat de app afgelopen weekend niet goed functioneerde via ons netwerk, terwijl het via T-Mobile wel werkt. Begrijp ik het goed dat het alleen mis gaat bij live-content? Is het met andere programmeringen wel goed gegaan?
JdK-33

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
In eerste instantie werkte het niet via het Ziggo netwerk en dat betrof de content die F1Pro extra biedt, dus oa de onboard etc. Ook als je die later terugkeek. In de loop van het weekend is het opgelost. Tijdens de race werkte alles ook via Ziggo naar behoren en nu is dat ook nog het geval.
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Ah super! Bedankt voor je terugkoppeling. Loop je toch weer ergens tegenaan, laat het ons gerust weten!

Uitgelicht topic