1
Vraag
2
Reacties
PdB-CdBD

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

EK Handbal 2020 finales

Hoi,

Ziggo heeft de rechten voor de (halve) finales van het EK Handbal heren 2020 gekocht. Daardoor zijn ze niet online via EHFTV.com beschikbaar (in ieder geval niet live).

Op welke zender worden deze wedstrijden uitgezonden? Publiek of betaalde zender maakt niet uit. Als ik maar weet waar ik ze kan kijken.

Als ze dan niet uitgezonden worden, koop dan de rechten niet zodat de liefhebbers de wedstrijden online kunnen bekijken.

Groet, Peter

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

@PdB-CdBD Deze is ook gewoon op Ziggo sport op kanaal 406 te zien (morgen om ongeveer 16:00 uur. Je moet wel een abonnement hebben op Ziggo sport. Integenstelling kanaal 14 die wel gratis is , en afhankelijk wat men men uitzend

Bekijk in context

3 Reacties 3
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

@PdB-CdBD Deze is ook gewoon op Ziggo sport op kanaal 406 te zien (morgen om ongeveer 16:00 uur. Je moet wel een abonnement hebben op Ziggo sport. Integenstelling kanaal 14 die wel gratis is , en afhankelijk wat men men uitzend

PdB-CdBD
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@robbo Bedankt! Ik zag vrijwel gelijk een tweet van Raymond de Koning waarin hij zegt dat het inderdaad op het extra kanaal wordt uitgezonden.

Dat heb ik dus gelijk maar even geactiveerd. Nu maar hopen dat ik daar ook nog oude uitzendingen kan bekijken.

In ieder geval bedankt voor de reactie. Top.

Groet, Peter

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Graag gedaan. Veel sport plezier. Gr Rob

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic