1
Vraag
2
Reageer en help mee
Kir

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Kan niet inloggen Ziggo mobiel App

Vanaf vandaag is mijn mobiel abonnement overgezet naar Ziggo. Alles ging goed totdat ik wou inloggen in de Ziggo Mobiel App. Hij blijft aangeven dat de inloggevens van Mijn Ziggo voor internet en tv zijn en niet voor Mobiel. Heb het hele stappenplan door gelopen, gebruikersnaam en wachtwoord opgevraagd. Hij geeft aan het einde aan dat nu alles gereed voor Ziggo Mobiel App maar hij blijft met dezelfde foutmelding komen. Het gekke is ook dat als ik de gebruikersnaam opvraag voor mobiel dit hetzelfde is als voor tv/internet. Dit geldt overigens ook voor het wachtwoord.
3 Reacties 3
bdoes

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben benieuwd naar de reacties, want had net precies hetzelfde probleem. Ben sowieso een beetje verward met is het nu 'mijn ziggo' of 'mijn ziggo mobiel'. Er wordt voor 'voloende 4G' naar 'mijn ziggo' verwezen, maar vervolgens is er niets over mobiele producten te vinden onder 'mijn ziggo' en zegt de app - zoals je terecht aangeeft, dat deze mobiel bellen niet herkend. Ik vind mobiel bellen maar slecht geregeld nu Ziggo/UPC geintegreerd zijn en heb bijna spijt van overstap.
Kir
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het is me gelukt om een 'mijn ziggo mobiel' account aan te maken. Hier onder de uitleg:

Een nieuw account aanmaken gebeurt via https://www.ziggo.nl/mijn/registreren/stap1/.
In de e-mail met de 'bevestiging verzending' staat onderaan in de E-mail een 7-cijferig klantnummer dat met een 8 begint. (Dit is dus een ander klantnummer dan die voor tv/internet!)


Met dit klantnummer en uw postcode en huisnummer kunt u opnieuw een account registreren. Hier zal u een aantal dingen gevraagd worden.

Gebruikersnaam: (Een gebruikersnaam naar eigen keuze, mits beschikbaar)
Wachtwoord: (Een wachtwoord naar eigen keuze met minimaal 1 hoofdletter, kleine letter en 1 cijfer)
Wachtwoord herhalen: (Hetzelfde wachtwoord dat u hierboven heeft ingevuld)
Geheime vraag: (U krijgt een lijst te zien met een aantal vragen hier moet u een keuze uit maken)
Geheim antwoord: (Het antwoord op de geselecteerde vraag)
Geboortedatum: (Dit kunt u controleren en waar nodig corrigeren)
E-mailadres (Deze staat vaak standaard ingevuld, graag controleren en waar nodig corrigeren)
Mobiel nummer: (optioneel, dit word gebruikt voor het opvragen van uw gebruikersnaam of wachtwoord)

Als u hiermee klaar bent drukt u onderaan de pagina op volgende. U krijgt dan het bericht dat er een bevestiging per e-mail is verstuurd naar het opgegeven e-mail adres. In deze e-mail staat een link waarmee u het account kunt activeren, zodra dit gedaan is kunt u direct inloggen.

Deze login gegevens gebruikt u tevens voor het inloggen in de nieuwe Ziggo verbruiksapp.
Minke Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1526Posts
  • 78Oplossingen
  • 14Likes
Geweldig dat je ons dit zo stapsgewijs laat weten, Kir! Hier zullen een hele hoop gebruikers veel aan hebben.
Het is goed dat de aandacht hier op wordt gevestigd, want het wordt door ons ook helemaa niet duidelijk aangegeven. Hier ga ik wat mee doen. Bedankt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Vast Bellen van Ziggo: Tips & Trucs

Gebruik jij alle opties en functies van je Vast Bellen abonnement al? In dit artikel delen we de interessantste tips en trucs. Doorschakelen Voicemail Nummerweergave/anoniem bellen Extra telefoonlijn ...

Geplaatst in Tips van Ziggo