peet bap

Level 4
  • 42Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Screenshot in ziggo go tv zendingen is geblokkeerd

hoe kan ik de screenshot blokkade van een tv zending met mijn android tablet opheffen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Sander Ziggo wrote:
Ik krijg het niet voor elkaar! Hierbij gebruik ik een Samsung Galaxy Note 4. Van de programmagids kan ik wel een screenshot maken, maar zodra ik een uitzending afspeel lukt het niet meer. De melding: "Kan geen schermafbeelding vastleggen. Verhinderd door beveiligingsbeleid."

Uiteraard zal ik navraag doen of er verschil zit in android of andere besturingsprogramma's.


Ik had tot 1 mei ook de Samsung Galaxy Note 4 ( Geweldig toestel ) video's zijn veilig gesteld en daar kunnen geen screenshots van gemaakt worden, dat is recht van Ziggo app. De Gids en andere dingen wel behalve video's en replay.

Ook nu op me Samsung Galaxy S7 Edge ook niet mogelijks

Beveiliging is niet uit te schakelen :wink:

Bekijk in context

11 Reacties 11
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Goedemorgen peet bap,

Het is op mijn mobieltje, Samsung Galaxy Note 4, ook niet mogelijk.

Groet,
Sander

**Bericht aangepast wegens incorrecte info**
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Sander Ziggo wrote:

Het is niet mogelijk om tijdens het kijken via de Ziggo GO app een screenshot te maken. Dit kun je dus ook niet opheffen.

Is dat zo? Hoe kan ik dan dit zien op mijn iPad?

Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Ik krijg het niet voor elkaar! Hierbij gebruik ik een Samsung Galaxy Note 4. Van de programmagids kan ik wel een screenshot maken, maar zodra ik een uitzending afspeel lukt het niet meer. De melding: "Kan geen schermafbeelding vastleggen. Verhinderd door beveiligingsbeleid."

Uiteraard zal ik navraag doen of er verschil zit in android of andere besturingsprogramma's.
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Met de iPad gaat het zonder problemen door gelijktijdig de aan/uit knop en de home-knop in te drukken.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Je hebt helemaal gelijk! Zojuist heb ik het met een collega getest die in bezit is van een iPhone. Er zit dus duidelijk verschil in. De vraag staat hier inmiddels uit!
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Wat betreft Android is dit een beveiliging die op Android standaard actief is bij onder andere de Ziggo GO app. Of dit kan worden uitgeschakeld en hoe dit dan zou moeten, durf ik niet te zeggen. Hebben we een android kenner is ons midden?:8

** Ik heb mijn eerste antwoord aangepast wegens incorrecte info**
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
@Sander
ik heb wel een Android telefoon, maar ik heb de app niet geinstalleerd. Een screenshot met die telefoon kan worden gemaakt, volgens de helpfunctie, door gelijktijdig de aan/uit-knop en volume lager-knop in te drukken. Of dit de melding oplevert kan ik dus niet controleren.
iMark

Level 16
  • 1859Posts
  • 141Oplossingen
  • 715Likes
Op de Mac gaat het maken van een screenshot uitstekend. Toetscombinatie is Command+Shift+3
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Om even terug te komen op de vraag van de TS:

hoe kan ik de screenshot blokkade van een tv zending met mijn android tablet opheffen?


Wie weet of/hoe je de standaard android beveiliging uit kan schakelen waardoor het weer mogelijk is om een screenshot te maken tijdens het afspelen van de Ziggo GO app?
peet bap
Topicstarter
Level 4
  • 42Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
is er al iemand met een idee om dit te kunnen doen?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7506Likes
Sander Ziggo wrote:
Ik krijg het niet voor elkaar! Hierbij gebruik ik een Samsung Galaxy Note 4. Van de programmagids kan ik wel een screenshot maken, maar zodra ik een uitzending afspeel lukt het niet meer. De melding: "Kan geen schermafbeelding vastleggen. Verhinderd door beveiligingsbeleid."

Uiteraard zal ik navraag doen of er verschil zit in android of andere besturingsprogramma's.


Ik had tot 1 mei ook de Samsung Galaxy Note 4 ( Geweldig toestel ) video's zijn veilig gesteld en daar kunnen geen screenshots van gemaakt worden, dat is recht van Ziggo app. De Gids en andere dingen wel behalve video's en replay.

Ook nu op me Samsung Galaxy S7 Edge ook niet mogelijks

Beveiliging is niet uit te schakelen :wink:

Uitgelicht topic