1
Vraag
2
Reacties
Martin 85

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Wifi problemen met mijn Bose sound bar 300

Wifi met mijn Bose soundtochs 300 werkt niet en stops het geluid van mijn internet dab+ en gaat hij in de instalatiemodus ziggo kan er verder nix mee alles is geprobeerd zelfs een modem los van de mediabox. Wie herkend dit probleem en heeft er een oplossing voor?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Klinkt als ie niet goed communiceert met je modem, je kan je wifi ssid's misschien op kanaal 1, 6, 9 of 11 proberen en de 5GHz op 40 of 48 dan proberen je boxen met de 5GHz te verbinden of met de 2,4 GHz maar dan op een iets ander kanaal wat ik aangaf.

Kan ook zijn dat je boxen een TKIP adres hebben en je modem is een AES misschien kan je dat nog instellen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Klinkt als ie niet goed communiceert met je modem, je kan je wifi ssid's misschien op kanaal 1, 6, 9 of 11 proberen en de 5GHz op 40 of 48 dan proberen je boxen met de 5GHz te verbinden of met de 2,4 GHz maar dan op een iets ander kanaal wat ik aangaf.

Kan ook zijn dat je boxen een TKIP adres hebben en je modem is een AES misschien kan je dat nog instellen.
Martin 85
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Beste xGarfieldx-DDave,
Bedankt voor je reactie ik heb inmiddels mijn modem gesplitst en werkt nu op 5 GHz en dat doet het nu goed dus ik wacht het even af wat het op termijn doet.
MVG Martin85
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Super dat het gelukt is anders zien we je hulp vraag graag tegemoet.
Martin 85
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Oké nogmaals dank voor de hulp.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic