chack

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

WiFi booster

WiFi-booster gekocht, werking perfect, maar .....

Die dingen zijn zo groot dat je meteen 2 stopcontacten kwijt bent. Je krijgt er dan wel eentje voor terug op de adapter maar als je maar 2 stopcontacten hebt in je meterkast heb je dus een flink probleem.

Mvg
Cees
13 Reacties 13
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
De bedoeling is dat het tweede exemplaar ergens anders in uw huis wordt geplaatst om het bereik zo groot mogelijk te maken.
chack
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jan,

Dat is duidelijk, maar ook daar geldt dat je dus een stopcontact verliest. Daar is het wat minder vervelend als in de meterkast natuurlijk. Maar in de meterkast met slechts 2 stopcontacten die je echt alletwee wel nodig hebt is het vervelend. Ik heb nu met een stanleymes een stukje van een randaarde-stekker van de verlengkabel af moeten snijden om dat 2e contact toch te kunnen gebruiken.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Daarom kun je ze ook 30 dagen proberen en als het tegenvalt terug sturen, dan hoef je ook niets te betalen.
chack
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben verder zeer te spreken over de werking. Het is meer een constatering cq verbeterpuntje.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Je kunt bij Ziggo tegrnwoordig ook een extra wifibooster kopen zonder wifi, is een stuk kleiner, net zo groot als de basis die je op je modem aansluit.
chack
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik weet het maar ook die sluit het 2e stopcontact deels af.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
N.N. schreef: "een extra wifibooster kopen zonder wifi" ?

Welke bedoel je?
chack
Topicstarter
Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beide adapters, zowel die voor de meterkast als die voor het 2e punt sluiten een 2e stopcontact af.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Be rt wrote:
N.N. schreef: "een extra wifibooster kopen zonder wifi" ?

Welke bedoel je?

Deze:
https://www.ziggo.nl/internet/extra-internetpunt/uitbreidingsset/
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
chack wrote:
Ik ben verder zeer te spreken over de werking. Het is meer een constatering cq verbeterpuntje.

Het is inderdaad iets om rekening mee te houden. Maar dat geldt niet alleen voor de boosters die Ziggo levert, ook andere merken zijn even groot of groter. De meeste daarvan zullen een tweede stopcontact direct naast het gebruikte min of meer blokkeren. Maar geldt dat ook niet voor veel stroomadapters van diverse apparaten?
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
N.N.
Is de term WiFi-booster zonder WiFi niet wat verwarrend? Een extra vast internetpunt lijkt me correcter.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Jan F. wrote:
N.N.
Is de term WiFi-booster zonder WiFi niet wat verwarrend? Een extra vast internetpunt lijkt me correcter.

Ze noemen het ook uitbreidingsset extra internetpunt, zoals je in de link kunt lezen.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
N.N. schreef "Deze: https://www.ziggo.nl/internet/extra-internetpunt/uitbreidingsset"

Dank je, die kende ik nog helemaal niet.

Uitgelicht topic