Wie kan mij helpen aan afstandsbediening code voor OK ole 24450-b televisie

• 19 juni 2015
  • 13 Reacties
  • 19227x Bekeken

Ik heb een OK ole 24450-b tv. Dit is het huismerk van de mediamarkt. Deze wil ik koppelen met de afstandsbediening van de horizonbox. Bij ziggo is geen code bekend. Is er iemand die wel een code heeft om de tv te koppelen aan de afstandsbediening. Alvast bedankt voor antwoorden.

13 Reacties

Ik heb een OK ole 24450-b tv. Dit is het huismerk van de mediamarkt. Deze wil ik koppelen met de afstandsbediening van de horizonbox. Bij ziggo is geen code bekend. Is er iemand die wel een code heeft om de tv te koppelen aan de afstandsbediening. Alvast bedankt voor antwoorden.

Je zou aan de Mediamarkt kunnen vragen uit welke fabriek de TV komt, bijv. Sony o.i.d. en dan un je die code gebruiken. Jouw TV lijkt me een B-merk van een bestaand A-merk.
Of even googelen.
Het is een sub-merk van Sharp. Maar die code werkt niet
Het is een sub-merk van Sharp. Maar die code werkt niet
Probeer eens een van de volgende codes:
0121
0135
0035
Heb de codes geprobeerd maar werken helaas niet.
Heb de codes geprobeerd maar werken helaas niet.
Het spijt me, maar dan kan ik je helaas niet verder helpen.
Reputatie 6
Badge +5
Probeer de Philips code eens, die schijnt bij sommige modellen te werken.

Hey, heb je al een werkende code? Heb dezelfde tv en nog geen code kunnen vinden....
Helaas niet
Hallo,
Ik heb een OK OLE 261-B D4
En met code 4301 werkt hij nu op de afstandbediening van de horizon extra mediabox
Succes
Henk
Hallo,

Ik heb een simpele 22 inch Led TV van OK in de slaapkamer
Zo'n ding met een ingebouwde DVD speler.
Het model is de OK LE 220 B-DVD-D4

Deze werkt met de code van Toshiba 3021 ben ik achter gekomen
Ik heb een OK ODL 32540-B
Code 4301 werkt prima.
De afstandsbediening is geproduceerd door Blaupunkt, een van de Blaupunkt codes werkt voor ons: 0218.

Handige resource: http://www.remotecodelist.com/remotes/URC_4140_B00_and_B01.pdf
De afstandsbediening is geproduceerd door Blaupunkt, een van de Blaupunkt codes werkt voor ons: 0218.

Handige resource: http://www.remotecodelist.com/remotes/URC_4140_B00_and_B01.pdf

Deze code werkt bij mij prima. Ik heb een OK ODL 32450-B

Reageer