1
Vraag
2
Reacties
Jeandemy

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

OnDemand op tv

Ik heb een Samsung qled 7 2018 model..met meegeleverde afstandbediening..wie zou mij kunnen uitleggen hoe ik gebruik kan maken van Ondemand?

Dank!!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Ai, dat is jammer. Ik heb even je gegevens er bij gezocht. Op jouw adres is interactieve tv met de CI+ module niet mogelijk (check de site hier) .
Wel zie ik dat je een mediabox in je abonnement hebt. Heb je deze in gebruik?

Bekijk in context

11 Reacties 11
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
On Demand kan je aanklikken met de rode knop .

Op de afstandsbediening van je samsung heb je 3 kleurtjes staan en dan kies je voor Rood.

Als dit niet werkt moet de CI+ module nog even geactiveerd worden op de rode knop, dan kan je bij instellingen doen.
Jeandemy
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dank...nu ben ik een stapje dichterbij...even kijken of het lukt want hij zit niet onder de rode knop
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Welke van de 3 afstandsbedieningen heb je, daar zie je rechts onder de voice knop 3 keuren staan en daar kan je die aanklikken.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Anders kan ik je deze pagina nog geven https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ci-plus/

Dan kan je rustig je module opzoeken bij de TV die erbij hoort en de instellingen nalezen en configureren.
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Scheelt toch ook als je in voormalig Ziggo of voormalig UPC gebied woont ? xGarfieldx-Dave ? upc niet en oud Ziggo wel ?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Ik woon zelf in fZiggo gebied en kan gewoon Modulle installeren, heb er nog 1 in me LG Smart TV zitten, is een eigen modulle zelf aangeschaft.

Hoe het zit in fUPC gebied weet ik niet uit me hoofd. Volgens mij is dat niet mogelijk, 100% zekerheid kan ik niet vertellen.
Jeandemy
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Kijk...de afstandbediening is gekoppeld...maar kan nergens iets vinden over een ondemand menu
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Jeandemy . Welkom hier!
Je hebt het in je eerste bericht over je tv en over de afstandsbediening. Top! Maar die zijn niet van Ziggo. Om je goed te kunnen helpen kunnen we wel wat meer informatie van je gebruiken.
Op welke manier kijk je tv? (met een CI+ module? En zo ja; welk merk). Werkt gewoon tv kijken wel? Woon je in voormalig Ziggo of voormalig UPC gebied?

We horen graag van je!
Jeandemy
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hey Lycke Ziggo
Woon in Arnhem heb geen idee..of dat UPC of Ziggo Is!!
Samsung kan ook niets voor me betekenen..op rood drukken op de afstandbediening heeft volgens hun geen zin omdat er geen signaal vanuit Ziggo komt..ik heb perfect tv/signaal het is puur dat ij geen menu voor ondemand heb of HBO..CI+ module weet ik ook niet welke type het is..
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Ai, dat is jammer. Ik heb even je gegevens er bij gezocht. Op jouw adres is interactieve tv met de CI+ module niet mogelijk (check de site hier) .
Wel zie ik dat je een mediabox in je abonnement hebt. Heb je deze in gebruik?
Jeandemy
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dat is zeker jammer...jaa klopt die heb ik op de slaapkamer
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic