GivaAbby

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

OK. tv zenders installeren lukt niet

Hallo allemaal, ik heb net een ok. ODL32541H-DIB tv gekocht en eigenlijk juist omdat ik in de recensies las dat de installatie zo makkelijk was. Maar ik krijg de zenders niet geïnstelleerd. Internetverbinding wel dus ik kan wel netflix kijken bijvoorbeeld maar de zenders installeren gaat echt niet. Ook al gechat met iemand van Ziggo maar ook toen kwam ik er niet uit. De melding die ik steeds krijg is "geen zenders gevonden".........?
Iemand ervaring hiermee?
3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Volg je dit stappenplan?

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/digitale-en-interactieve-televisie-installeren/#tv-zonder-ontvanger

Geef dan eens aan waar het precies fout gaat.

Sluit ook eerst de TV aan met een goede coax rechtstreeks op ziggo's eerste aansluitpunt, dit om slechte kabels en verbindingen uit te sluiten .
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes


U vindt de Kabeltuner DVB-C wel? Als u op DVB-T laat zoeken zal er niets gevonden worden.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey GivaAbby . Welkom hier! Gefeliciteerd met je nieuwe TV. Nu de zenders nog!

Laten we bij het begin beginnen; wil je de zenders op de TV zelf installeren/zoeken, of wil je een mediabox/ontvanger aan de tv aansluiten? In het tweede geval is het installeren van zenders namelijk niet eens nodig :-).


We horen graag van je! Ook wanneer het inmiddels wel al gelukt is, zodat we de vraag hier kunnen sluiten ^^.

Uitgelicht topic