1
Vraag
2
Reacties
janclara

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netflix zonder tv gebruiken - Chromecast

geen smart tv hoe kan ik netflix krijgen??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account
Niet van toepassing
janclara wrote:
geen smart tv hoe kan ik netflix krijgen??

Hallo janclara,
als je een smartphone of tablet hebt kun je daarop Netflix krijgen en dat casten (lees doorsturen) via een ChromeCast naar je tv.
Je tv zal wel een vrije HDMI-poort moeten hebben.
Of als je een Ziggo decoder XL hebt (voorheen Horizonbox) kun je daarop ook Netflix kijken, na aanmelding bij Netflix.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Verwijderd account
Niet van toepassing
janclara wrote:
geen smart tv hoe kan ik netflix krijgen??

Hallo janclara,
als je een smartphone of tablet hebt kun je daarop Netflix krijgen en dat casten (lees doorsturen) via een ChromeCast naar je tv.
Je tv zal wel een vrije HDMI-poort moeten hebben.
Of als je een Ziggo decoder XL hebt (voorheen Horizonbox) kun je daarop ook Netflix kijken, na aanmelding bij Netflix.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes
Of op je computer of laptop Netflix kijken met de Netflix app.
Dr.Drax

Level 7
  • 147Posts
  • 2Oplossingen
  • 15Likes
apple tv 4 lukt het ook mee.
Dilbert55

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ern goedemogelijkheid om van een oude tv een smart tv te maken is met behulp van google chromecast, doe kost nog geen €40 en is simpel aan te sluiten en te bedienen viasmartfoneof tableten pc
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Een Humax TV+H3 is ook een prima optie. Naar mijn idee beter als een Chromecast, met meer mogelijkheden, maar daarmee ook duurder. Niet voor niets levert Humax de Pure Vision Display het liefst samen met de H3. "Maak van je Tv een Smart Tv met de TV+H3". De H3 is sinds enige tijd standaard al ingericht voor Netflix. Deze app staat er nu dus standaard op, en ook is er een Netflix toets aanwezig op de bijbehorende afstandsbediening.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic