1
Vraag
2
Reacties
Renenauts

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Netflix - werkt niet op SmartTV. Klantenservice zegt tv

Mijn Netflix werkt niet meer op mijn smart tv. Enig idee wat de oorzaak kan zijn. Ziggo helpdesk kon mij niet helpen en gaf de schuld aan de smart tv
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Renenauts
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Heb zojuist weer telefonisch contact opgenomen met Ziggo. Ik had Frits aan de lijn en die man heeft mij prima geholpen. Het bleek dat mijn netwerk op televisie was geswitcht van draadloos naar bedraad netwerk. Hij heeft mij er goed erdoor gelootst. Compliment en een drievoudig hoera en salarisverhoging voor die Frits. Eenieder die heeft meegedacht en heeft geholpen, heel veel dank en een prettig weekeinde.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Heb je wat meer info?
Merk & type.
Wat heb je zelf al geprobeerd.

Even 10 minuten stekker uit het stopcontact doet soms wonderen.
Renenauts
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Heb een Samsung tv. Heb reeds gereset en zenders opnieuw ingesteld. Up dates uitgevoerd maar ik krijg steeds de melding “Bekabelde netwerkverbinding mislukt “. Als ik vervolgens Ziggo bel dan geeft Betsie (juffrouw die mij hielp) niet thuis en lag het volgens haar aan de tv
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Merk & type
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Zenders opnieuw ophalen heeft weinig zin als alleen de Netflix App van je TV het niet doet.
Is vermoedelijk netwerkprobleem. Als je Wifi gebruikt eerst bekabeld testen.
De Ziggo helpdesk kan zich natuurlijk niet gaan bemoeien met eigen apparatuur.
Hier krijg je hulp van andere klanten.
Als dat nodig is tenslotte van een Ziggo Moderator van dit Forum.
Renenauts
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Heb zojuist weer telefonisch contact opgenomen met Ziggo. Ik had Frits aan de lijn en die man heeft mij prima geholpen. Het bleek dat mijn netwerk op televisie was geswitcht van draadloos naar bedraad netwerk. Hij heeft mij er goed erdoor gelootst. Compliment en een drievoudig hoera en salarisverhoging voor die Frits. Eenieder die heeft meegedacht en heeft geholpen, heel veel dank en een prettig weekeinde.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Zo zie je maar weer: ook de helpdesk zet wel eens een niet verplicht extra tandje bij.
Het is maar net wie je treft. Dat kan een probleem zijn.
Mooi en naar mijn smaak beter zo. Succes verder,
Han
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey Renenauts . Welkom hier!
Het voelt nooit leuk als de reactie van een klantenservice medewerker is dat het waarschijnlijk aan (een instelling) van je eigen apparatuur ligt. Doorgaans wordt deze conclusie echter niet zonder reden getrokken. In dit geval bleek het dus ook de juiste. Heel goed dat je hier inmiddels achter bent gekomen met de hulp van aan andere medewerker. Ik zal je complimenten aan hem doorgeven ^^.

Mocht er nog eens iets zijn, weet je ons te vinden. Voor nu een prachtige dag gewenst!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic