Beantwoord

Netflix - werkt niet op SmartTV. Klantenservice zegt tv


Mijn Netflix werkt niet meer op mijn smart tv. Enig idee wat de oorzaak kan zijn. Ziggo helpdesk kon mij niet helpen en gaf de schuld aan de smart tv
icon

Best beantwoord door Renenauts 9 februari 2019, 18:41

Heb zojuist weer telefonisch contact opgenomen met Ziggo. Ik had Frits aan de lijn en die man heeft mij prima geholpen. Het bleek dat mijn netwerk op televisie was geswitcht van draadloos naar bedraad netwerk. Hij heeft mij er goed erdoor gelootst. Compliment en een drievoudig hoera en salarisverhoging voor die Frits. Eenieder die heeft meegedacht en heeft geholpen, heel veel dank en een prettig weekeinde.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +19
Heb je wat meer info?
Merk & type.
Wat heb je zelf al geprobeerd.

Even 10 minuten stekker uit het stopcontact doet soms wonderen.
Heb een Samsung tv. Heb reeds gereset en zenders opnieuw ingesteld. Up dates uitgevoerd maar ik krijg steeds de melding “Bekabelde netwerkverbinding mislukt “. Als ik vervolgens Ziggo bel dan geeft Betsie (juffrouw die mij hielp) niet thuis en lag het volgens haar aan de tv
Reputatie 7
Badge +19
Merk & type
Zenders opnieuw ophalen heeft weinig zin als alleen de Netflix App van je TV het niet doet.
Is vermoedelijk netwerkprobleem. Als je Wifi gebruikt eerst bekabeld testen.
De Ziggo helpdesk kan zich natuurlijk niet gaan bemoeien met eigen apparatuur.
Hier krijg je hulp van andere klanten.
Als dat nodig is tenslotte van een Ziggo Moderator van dit Forum.
Heb zojuist weer telefonisch contact opgenomen met Ziggo. Ik had Frits aan de lijn en die man heeft mij prima geholpen. Het bleek dat mijn netwerk op televisie was geswitcht van draadloos naar bedraad netwerk. Hij heeft mij er goed erdoor gelootst. Compliment en een drievoudig hoera en salarisverhoging voor die Frits. Eenieder die heeft meegedacht en heeft geholpen, heel veel dank en een prettig weekeinde.
Zo zie je maar weer: ook de helpdesk zet wel eens een niet verplicht extra tandje bij.
Het is maar net wie je treft. Dat kan een probleem zijn.
Mooi en naar mijn smaak beter zo. Succes verder,
Han
Reputatie 7
Hey @Renenauts . Welkom hier!
Het voelt nooit leuk als de reactie van een klantenservice medewerker is dat het waarschijnlijk aan (een instelling) van je eigen apparatuur ligt. Doorgaans wordt deze conclusie echter niet zonder reden getrokken. In dit geval bleek het dus ook de juiste. Heel goed dat je hier inmiddels achter bent gekomen met de hulp van aan andere medewerker. Ik zal je complimenten aan hem doorgeven ^^.

Mocht er nog eens iets zijn, weet je ons te vinden. Voor nu een prachtige dag gewenst!