1
Vraag
2
Reacties
aabhomer

Level 3
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Navigatie Android auto staat niet in de Play Store

Beste,

Hoe kan ik Android auto installeren op mijn Samsung Salaxy j3? Heb van alles geprobeerd maar het lukt niet.

Groetjes B.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
In Nederland mag die app niet gebruikt worden, de precieze reden weet ik niet, maar het lijkt erop dat Android Auto in Nederland beschouwt wordt als een verlenging van je telefoon en een telefoon mag je niet gebruiken in de auto... Beetje raar zit het in elkaar.

Echter, wil je toch gebruik maken van Android Auto, kun je hier een alternatieve manier vinden om de app te installeren. Wanneer je daar gebruik van maakt, let er dan wel op dat de app niet automatisch ge-update wordt. Als er een update beschikbaar is, zal je die zelf moeten downloaden en installeren. Hoe dat allemaal werkt, staat ook uitgelegd op de website.

Als je bovenstaande liever niet wil, kun je wel gebruik maken van een alternatief, zie hier. Lees ook de eerste paar reacties door bij dat topic, daar staat namelijk ook bruikbare informatie bij.

Groet,
Evert

Bekijk in context

5 Reacties 5
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi B,

Welke melding krijg je als het mislukt?
Ik heb de app ook geprobeerd te installeren, maar ik krijg direct de melding dat de app niet beschikbaar is in dit land. Krijg jij die melding ook?

Groet,
Evert
aabhomer
Topicstarter
Level 3
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo Evert96 ja ik krijg ook dezelfde melding

groetjes B.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Als ik via de Play Store 'Android Auto' zoek krijg ik een hele lijst met toepassingen waar ik uit kan kiezen.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
In Nederland mag die app niet gebruikt worden, de precieze reden weet ik niet, maar het lijkt erop dat Android Auto in Nederland beschouwt wordt als een verlenging van je telefoon en een telefoon mag je niet gebruiken in de auto... Beetje raar zit het in elkaar.

Echter, wil je toch gebruik maken van Android Auto, kun je hier een alternatieve manier vinden om de app te installeren. Wanneer je daar gebruik van maakt, let er dan wel op dat de app niet automatisch ge-update wordt. Als er een update beschikbaar is, zal je die zelf moeten downloaden en installeren. Hoe dat allemaal werkt, staat ook uitgelegd op de website.

Als je bovenstaande liever niet wil, kun je wel gebruik maken van een alternatief, zie hier. Lees ook de eerste paar reacties door bij dat topic, daar staat namelijk ook bruikbare informatie bij.

Groet,
Evert
aabhomer
Topicstarter
Level 3
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste Evert96,

Bedankt voor je informatie ik ga het een en ander uitproberen.

Groetjes B.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic