1
Vraag
2
Reacties
ceescks

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Met 2 ingebouwde tuners en 1 CI+module+kaart opnemen en op een andere zender TV-kijken?

Helaas kon de servicedesk mij niet helpen en viel deze vraag buiten hun service aanbieding. Ik ben aan het overwegen een nieuwe TV te kopen bijvoorbeeld de Philips 55OLED8(9)03 of Panasonic TX-55FZW954. Beiden voorzien van 2 DVB-C tuners en worden door Ziggo ondersteund (volgens de web pagina voor ditgitale en Interactive TV). Echter het is mij niet duidelijk of ik op hetzelfde moment kan opnemen en TV-kijken op een andere zender. Kan iemand hierover mij uitsluitsel geven? Zo niet heb ik dan ook een tweede CI-module slot (+ tweede smartcard) nodig in de TV?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes
De Panasonic heeft 2 CI+ sloten dus met twee kaartjes kan je zeker tegelijkertijd kijken en opnemen.
Ik heb een Loewe tv die dit ook heeft, met ingebouwde HD werkt dit prima.
Geen box oid meer nodig.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Verwijderd account
Niet van toepassing
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
ceescks wrote:
Helaas kon de servicedesk mij niet helpen en viel deze vraag buiten hun service aanbieding. Ik ben aan het overwegen een nieuwe TV te kopen bijvoorbeeld de Philips 55OLED8(9)03 of Panasonic TX-55FZW954. Beiden voorzien van 2 DVB-C tuners en worden door Ziggo ondersteund (volgens de web pagina voor ditgitale en Interactive TV). Echter het is mij niet duidelijk of ik op hetzelfde moment kan opnemen en TV-kijken op een andere zender. Kan iemand hierover mij uitsluitsel geven? Zo niet heb ik dan ook een tweede CI-module slot (+ tweede smartcard) nodig in de TV?



Ik zou zeggen ga voor de philips 🙂

mguzz heeft je al de goede richting op gestuurd
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes
De Panasonic heeft 2 CI+ sloten dus met twee kaartjes kan je zeker tegelijkertijd kijken en opnemen.
Ik heb een Loewe tv die dit ook heeft, met ingebouwde HD werkt dit prima.
Geen box oid meer nodig.
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
RobertKoopman wrote:
De Panasonic heeft 2 CI+ sloten dus met twee kaartjes kan je zeker tegelijkertijd kijken en opnemen.
Ik heb een Loewe tv die dit ook heeft, met ingebouwde HD werkt dit prima.
Geen box oid meer nodig.



Dan heeft Panasonic een Pre , maar tja ik ben zeer zeer zeer tevreden over mijn philips OLED tv dus vandaar 😉
RobertKoopman

Level 7
  • 915Posts
  • 86Oplossingen
  • 253Likes
Maar voldoet niet aan de eis voor tegelijkertijd kijken en opnemen.
Persoonlijke voorkeur doet dan niet echt terzake 🙂
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
RobertKoopman wrote:
Maar voldoet niet aan de eis voor tegelijkertijd kijken en opnemen.
Persoonlijke voorkeur doet dan niet echt terzake 🙂


Dat ligt er aan toch ? Ieder zijn keuze ik ga voor de extra mediabox waarmee ik kan opnemen maar snap je antwoord vanuit de TS gezien ??
ceescks
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor jullie antwoord. Het is mij nu duidelijker geworden om een keuze te maken voor een TV.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic