jolandaaugustij

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Horizon Mediabox koppelen aan Bose Lifestyle 510

De Bose Lifestyle 510 functioneerde als universele box om de TV en de Humax alsook het geluid van het Bose systeem te bedienen.
Kan ik dit ook weer functionerend krijgen met een horizon mediabox? En zo ja, Wat sluit ik waarop aan? Wie kan me helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes
Normaal moet je van de bose naar de tv en de horizon op de bose aansluiten. dan kun je het menu ook weer zien. Optische kabel nog wel nodig, want de bose heeft meestal geen ARC.

Teun

Bekijk in context

4 Reacties 4
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dag,

de Bose Lifestyle 510 heeft en SP/DIF, ofwel een optische ingang. Daarop kan dus met een optische kabel de Horizon worden aangesloten. In feite sluit je de Horizon dus net zo aan als de Humax. Door zo aan te sluiten, kun je ook altijd radio luisteren via de Bose set.

Mvg. Willem
jolandaaugustij
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sorry Willem, maar ik heb die kabel van de bose kast naar de horizon media box aangesloten en bij audio instellingen op die media box alles geprobeerd maar ik krijg niets aan de gang. Normaal had ik ook voor de bose een heel menu waar van alles gekozen kon worden. Ik kan nu helemaal niks meer.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dag Jolanda,

Ik neem aan dat je ook andere apparaten kan bedienen met de afstandsbediening van de Bose? Zo ja, is dan wel de juiste bron geselecteerd op de afstandsbediening? Daar je niets meer kan bedienen, lijkt het erop dat je nu niet de Bose set bediend, maar een ander apparaat...
Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes
Normaal moet je van de bose naar de tv en de horizon op de bose aansluiten. dan kun je het menu ook weer zien. Optische kabel nog wel nodig, want de bose heeft meestal geen ARC.

Teun

Uitgelicht topic