Goede avond!
Sinds afgelopen weekend heb ik een fantastische soundbar plus subwoofer gekocht van het merk Denon, volledige draadloze verbinding (hetzij via wifi dus). In de meterkast heb ik een connect box staan (merk even onbekend, kan ik vanavond opzoeken) die de wifi beneden verzorgd op zowel 2.4 Ghz en 5 Ghz plus een vaste internetkabel naar de eerste verdieping, direct in de TP-Link C7 (wifibooster) die vervolgens een apart wifi netwerk heeft gemaakt.
De eerste installatie van mijn soundbar en subwoofer ging vlekkeloos, kon eindeloos genieten van mijn nieuwe aankoop. Echter wilde ik gister via Spotify wat muziek luisteren en zag ik dat de subwoofer niet meer connected stond met het netwerk. Na een aantal frustrerende uren proberen dat ding weer verbonden te krijgen via wifi zonder resultaat de boel laten liggen....
De connect box heb ik volledig gereset net zoals de subwoofer maar ik krijg hem op geen mogelijkheid meer gekoppeld op het wifi. Ik merkte de laatste tijd dat de wifi verbinding in huis wel kuren vertoonde, maar zo erg dat mijn apparatuur niet meer kan verbinden dus niet..
Kan iemand mij te woord staan met raad? Wat doe ik verkeerd en/of welke tips hebben jullie voor mij om het weer werkend te krijgen?
Groeten,
Kevin