Beantwoord

Geen FOX TV op HUMAX IR-FOX C ontvangen

• 26 april 2018
  • 34 Reacties
  • 1452x Bekeken

Toon eerste bericht

34 Reacties

Hallo @Guido64,
ik heb net, speciaal voor jou, ook even mijn oude IR-Fox C van zolder gehaald om e.e.a. te bekijken.
Ik woon wel in fUPC-regio, dus dat maakt wel verschil voor sommige zaken.
Met de instelling 4444 vind ik geen FOX-zender
met de instelling 5555 vind de box wel de FOX-zender, maar geeft deze niet weer omdat de smartcard ontbreekt, de box geeft dus een melding 'plaats smartcard'.
Steek ik er een oude (Ziggo)-smartcard in geeft deze de melding E16, zender geen onderdeel van abo, wat logisch is, want mijn regio kent het de fZiggo-smartcard niet.
Reputatie 6
Badge +8
Hallo @Guido64,
ik heb net, speciaal voor jou, ook even mijn oude IR-Fox C van zolder gehaald om e.e.a. te bekijken.
met de instelling 5555 vind de box wel de FOX-zender, maar geeft deze niet weer omdat de smartcard ontbreekt, de box geeft dus een melding 'plaats smartcard'.
Steek ik er een oude (Ziggo)-smartcard in geeft deze de melding E16, zender geen onderdeel van abo, wat logisch is, want mijn regio kent het de fZiggo-smartcard niet.

Als je er een actieve irdeto smartcard instopt doet ie het wel.
Hallo @Guido64,

Als je er een actieve irdeto smartcard instopt doet ie het wel.

Hallo @youriy,
Heb ik niet (meer), heb nu een mediabox XL met virtuele smartcard.
Maar een actieve fUPC-card zoals die nu nog in de Pace-boxen zit werkt niet met deze decoder, zoals ik eens heb geprobeerd toen in nog een Pace had, dit is echt een fZiggo-toestel met smartcard en een FTA-toestel voor fUPC-regio.
Reputatie 3
Badge +4
Hoi @N.N. enorm bedankt joh dat waardeer ik heel erg dat je de moeite gedaan hebt de oude decoder op te duikelen en aan te sluiten. @arjan kwam met de volgende tip
Je zou eens kunnen proberen terwijl je Humax Fox C met smartcard erin aanstaat, om via Mijn Ziggo onder producten, digitale ontvangers/smartcards, het zenderaanbod opnieuw op te halen.

Nadat ik dit gedaan had kon ik op de oude FOx-C alle digitale kanalen weer bereiken dus probleem hiermee opgelost en heb weer een hoop van jullie allemaal geleerd waarvoor dank.

Echt geweldig dit forum met geweldige mensen !!!
Hallo @Guido64,
Graag gedaan en veel plezier met het 'oude beestje'.
Reputatie 7
Badge +18
Geen mail gehad van dit topic, maar klasse dat het weer voor elkaar is @Guido64.

Nu gewoon niet teveel meer nadenken over alles, want dat is slecht voor jezelf en toch niet altijd te veranderen. We hebben helaas niet overal grip op. En zolang het oude Foxje nog werkt, gewoon van genieten. Daarna komt er vast weer een oplossing. Je hebt al een smartcard, dus zou je een Humax 5300c van marktplaats plukken ben je voor 25-30 euro klaar en kun je weer een tijd vooruit. Kosten moeten maken is altijd zonde, maar soms kan het gewoon niet anders en dat is dat het niet waard om er zelf aan onderdoor te gaan.

Opa Willem heeft gesproken!

Veel kijkplezier!
Reputatie 7
Hoi @N.N. enorm bedankt joh dat waardeer ik heel erg dat je de moeite gedaan hebt de oude decoder op te duikelen en aan te sluiten. @arjan kwam met de volgende tip
Je zou eens kunnen proberen terwijl je Humax Fox C met smartcard erin aanstaat, om via Mijn Ziggo onder producten, digitale ontvangers/smartcards, het zenderaanbod opnieuw op te halen.

Nadat ik dit gedaan had kon ik op de oude FOx-C alle digitale kanalen weer bereiken dus probleem hiermee opgelost en heb weer een hoop van jullie allemaal geleerd waarvoor dank.

Echt geweldig dit forum met geweldige mensen !!!

Yes, wat super!
Onwijs #LekkerBezig, Arjen. En ook jij, @Guido64 voor het vele actief zijn en de snelle terugkoppeling. #LekkerBezig!
Reputatie 7
Hallo @Guido64,

"speciaal voor" een andere gebruiker zoveel werk verzetten. Kijk, dat is wat ik nou zo tof vind aan de Community. Ook jij bent enorm #LekkerBezig @N.N.
Reputatie 7
Badge +18
Dag @JK9

Reactie hier verwijderd en reeds geplaats in je eigen topic.

Reageer