Beantwoord

Film 1 app op Samsung Android TV.

Ik kan niet op mijn SAMSUNG-UE43KU6640 Film1-app vinden.
Volgens de instructies die in Ziggo e-mail staan is het helemaal simpel maar dat lukt mij niet. Heeft iemand iemand een duidelijke uitleg voor mij? Alvast bedankt.
icon

Best beantwoord door Dave- 8 maart 2019, 18:43

De Samsung's TV's hebben geen Film1 App in de Tizen Store staan.

Alle Samsung Modellen draaien op Tizen en niet op Android en hier staat Samsung 6-Series Crystal Color UHD TV UE43KU6640
Zie ook de Specificaties hier

Hopelijk verduidelijk dit je vraag.

Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +22
In de smart hub? via de home knop? ( Ik heb dit model niet zelf, maar bij de meeste Samsung tv's is het daar te vinden.
Reputatie 7
Badge +18

Alle Samsung Modellen draaien op Tizen en niet op Android en hier staat Samsung 6-Series Crystal Color UHD TV UE43KU6640
Zie ook de Specificaties hier

Reputatie 7
Badge +22
@xGarfieldx-Dave Het gaat hier om een Android TV . Ik heb nog een ouder model.. Dus verschil in Tizen en Android? Dus vermoedelijk andere store?
Reputatie 7
Badge +18
@xGarfieldx-Dave Het gaat hier om een Android TV . Ik heb nog een ouder model.. Dus verschil in Tizen en Android? Dus vermoedelijk andere store?
Heb net de specificatie van de TV opgezocht en ook deze is op Tizen
Reputatie 7
Badge +22
@xGarfieldx-Dave dus geen vl app op deze tv?
Reputatie 7
Badge +18
@robbo Film1 app niet wel Netflix en Videoland die staan gewoon keurig in de Store
Reputatie 7
Badge +22
ok duidelijk. Bedoelde ook film 1 ipv vl😉

Alle Samsung Modellen draaien op Tizen en niet op Android en hier staat Samsung 6-Series Crystal Color UHD TV UE43KU6640Zie ook de Specificaties hier

Beste xGarfieldx-Dave,
Reuze Dank voor jouw toelichting. Tizen is geen Android en andersom. Misschien ontwikkelen zij in de verre toekomst een app voor Tizen Store.
Reputatie 7
Badge +18
Ik zei ook dat Samsung onder Tizen draait een eigen software van Samsung en ik heb gezegd dat Samsung TV's niet op Android draaien. Tablet's en Telefoons wel.

Wel kan je Samsung Tizen Apps hier vinden en via Samsung Contact misschien doorgeven of ze iets gaan maken in de toekomst.

Reageer