1
Vraag
2
Reacties
BrigitteG

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Draadloos tv kijken op 2e tv

Hoe kan ik met Ziggo draadloos tv kijken op 2e tv. Ik wil geen coach kabel doortrekken.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Ronihd
De Ziggo Go app op een mobiel apparaat en dan streamen naar de Chromecast. Het is al diverse keren aan de orde geweest in dit forum.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Chromecast
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Jan F. wrote:
Chromecast


Met de ziggo go app er op toch Jan F. 🙂
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Ronihd
De Ziggo Go app op een mobiel apparaat en dan streamen naar de Chromecast. Het is al diverse keren aan de orde geweest in dit forum.
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Jan F. wrote:
Ronihd
De Ziggo Go app op een mobiel apparaat en dan streamen naar de Chromecast. Het is al diverse keren aan de orde geweest in dit forum.


Dat is mij idd bekend maar ik dacht dat je de app er zelf ook op kon zetten , in de nieuwere versie.
Ik heb het ook al wel eens gedaan ( streamen ) met de chrome maar dat is al enige tijd geleden en ik vond de kwaliteit van het beeld niet al te best dus weer snel afscheid genomen van de chrome
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey @BrigitteG. Welkom op de Ziggo Community. Top dat je deze plek gevonden hebt voor informatie. Dit is namelijk dé plek om oplossingen te vinden die "buiten Ziggo" gaan.
Heb je voldoende aan de informatie die je nu gekregen hebt of is er nog iets onduidelijk? We horen graag van je!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic