1
Vraag
2
Reageer en help mee
Ink

Level 1
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Code voor Philips radio

Hoi, zojuist een nieuwe philips micro set gekocht, de btb8000/12. Nu wil ik deze instellen op de afstandsbediening van onze humax ihdr-5200c echter staan er geen philips codes in het lijstje bij audio .
Kan iemand mij de 3- cijferige code geven?

Bedankt, groetjes
7 Reacties 7
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Misschien weet Willem-A er eentje voor je.
Hij heeft een seintje gekregen, dus wanneer hij tijd heeft, zal hij reageren 🙂

Groet,
Evert
Ink
Topicstarter
Level 1
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Dankjewel!
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Hoi Ink en Evert

ik ga even kijken...

Gevonden:

043, 049, 031, 035, 048, 053, 117

Eén ervan zou kunnen werken, maar let op: niet elk apparaat word ondersteund. Is het dus niet de eerste, dan pak je de 2e etc. Let op: soms werkt het wel, maar zijn er maar een paar opties mogelijk. Probeer in dat geval ook even een andere code. Dat geld voor het bedienen van een Tv evenzo.

Codelijst afstandsbediening
1. De universele afstandsbediening gebruiken
1. Kies de modus (PVR, TV, DVD, AUDIO) die u wilt instellen door op de juiste toets op de
afstandsbediening te drukken. De toets zal eenmaal knipperen.
2. Blijf de toets drie seconden ingedrukt houden totdat de toets wordt verlicht.
3. Voer de driecijferige code in. Elke keer dat u een cijfer invoert, zal de toets knipperen. Wanneer het
derde cijfer is ingevoerd, zal de toets tweemaal knipperen.
4. Als een geldige driecijferige code is ingevoerd, wordt het product uitgeschakeld.
5. Druk op de toets
OK, waarna de modustoets driemaal knippert. Het instellen is voltooid.
6. Als het apparaat niet uitschakelt, herhaalt u stap 3 t/m 5.
Opmerking:
• Wanneer er langer dan een minuut geen code wordt ingevoerd, schakelt de universele instelling naar
de normale modus.
• Probeer meerdere instellingscodes en kies de code met de meeste functies* (*Dit is dus wat ik reeds eerder noemde)
Ink
Topicstarter
Level 1
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Hoi Evert,

Heel erg bedankt voor jouw bericht. Helaas werken geen van alle codes, zijn er nog meer opties?
Ik hoop het!
Alvast bedankt voor de moeite,
Groetjes Ingrid
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dan moet ik op zoek, maar meestal faalt het dan. En daarom gebruik men ook vaak een Logitech, omdat daarmee, afhankelijk van het type, veel meer mogelijk is. Dan zijn ook de opties talrijk. Misschien is dat nog wat, al is dat wel even wennen en leren. Maar je kan Logitech uiteraard altijd bellen en je wensen aangeven. Ze hebben een goede ondersteuning.

Mvg. Willem (i.pv. Evert... :wink:
Ink
Topicstarter
Level 1
  • 34Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Excuses Willem!
Ik was te snel met reageren, sorry.
Wat bedoel je precies met logitech? De afstandsbediening?

Mocht je eventueel nog codes tegenkomen dan houd ik me zeker aanbevolen, in ieder geval erg bedankt voor je moeite alvast.

Groetjes Ingrid
iMark

Level 16
  • 1859Posts
  • 141Oplossingen
  • 715Likes
Logitech is de bekendste fabrikant van universele afstandsbedieningen. Logitech heeft een onwaarschijnlijk grote database van codes van apparaten van de meest uiteenlopende fabrikanten.
De afstandsbedieningen zijn niet goedkoop en het aanbod van Logitech wordt steeds kleiner. Maar wanneer je het werkend hebt, is het geweldig spul.
https://www.logitech.com/nl-nl/harmony-universal-remotes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic