Beste
mathijs237 Het kan dus zijn, wat XGarfieldX al aangeeft, dat er een vinkje op je telefoon niet goed staat (of in je webcam) waardoor je alleen via Wifi kunt kijken. Het kan ook zijn dat de Cam alleen de mogelijkheid heeft om alleen binnen je Wifi netwerk te kijken (niet bij deze versie cam zag ik al op de site) en als het mogelijk is om ook daar buiten te kijken dan kan het ook nog zijn dat je zelf poort forwardingen moet aanzetten. Dat laatste is niet altijd een moetje want vaak kan een app dit wel voor je regelen en zou het allemaal heel makkelijk moeten gaan.
Ik heb even gekeken of er een gebruiksaanwijzing aanwezig is maar dat is niet te vinden. Op de website heb ik wel deze info gevonden: Voor vragen nu of in de toekomst zijn wij altijd makkelijk te bereiken, bel ons via 015 219 03 05 (ma-vr 8:45-17:00) of stuur een e-mail naar
klantenservice@luvion.nlHet lijkt mij daarom het beste dat je met hun contact opneemt om te vragen hoe het zit met het instellen van je cam. Ik heb zelf het idee dat je gewoon via je app je cam kan installeren en dat het dan moet werken, ook via 4G. Misschien heeft het bedrijf tips voor je en kunnen die je op een veel makkelijkere manier helpen.
Mocht het dan toch een router probleem zijn, test hem dan eens bij iemand anders. Lukt het daar dan wel dan weet je dat het een router probleem is en dan zou ik nog eens hier vragen of dit op te lossen is.