1
Vraag
2
Reacties
Nkvdbrndn

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bose Soundtouch 300 koppelen aan tv

Goedemiddag,

Ik heb een Bose SoundTouch 300 aangesloten middels een HDMI aansluiting op mijn Samsung Tv. Het betreft geen ARC aansluiting ivm oud model tv ( Samsung ue40d5003bw). Tevens heb ik een Mediabox Xl met HDMI aangesloten op de TV.

Alles is met elkaar verbonden en de afstandsbediening van Bose werkt op Tv en Mediabox. Alleen het geluid komt nog via de tv box en krijg dit niet via de Bose soundbar. In het tv menu kan ik de boxen volgens mij niet uitschakelen.

Hoe krijg ik toch geluid over mijn bose soundbar?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account
Niet van toepassing
In de handleiding staat:

Wanneer u een een DVI-HDMI-kabel gebruikt, is een afzonderlijke audiokabel vereist
Blijkbaar zit op de tv een optische uitgang

Bekijk in context

4 Reacties 4
Verwijderd account
Niet van toepassing
In de handleiding staat:

Wanneer u een een DVI-HDMI-kabel gebruikt, is een afzonderlijke audiokabel vereist
Blijkbaar zit op de tv een optische uitgang
Nkvdbrndn
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt, optisch uit zit er helaas niet op. Wellicht kan ik vanuit Ziggo Mediabox XL naar Bose een optische aansluiting toepassen?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ik heb een Bose Solo 5 soundbar met een optische kabel aan de Mediabox XL hangen en kan de Mediabox XL bedienen met de Bose afstandsbediening, hieronder de stappen die ik uitgevoerd heb om de Bose afstandsbediening te koppelen.
(Maar of dat handig is, is aan de gebruiker.)

De Bose Solo 5 afstandsbediening koppelen aan de Mediabox XL.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Bericht hierboven nog een keer aangepast.

Ik gebruik voor de Bose de kleine afstandsbediening van Bose.
Besteld voor € 10,00 via de Bose site, inclusief verzendkosten: https://www.bose.nl/nl_nl/products/speakers/speaker_accessories/solo-remote-control.html
(Er staat Tijdelijk niet op voorraad. maar ik kreeg hem uit België opgestuurd.)
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic