1
Vraag
2
Reacties
Mixertje

Level 1
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Binnenkort geen analoge televisie meer beschikbaar, wat nu?

Per 12 maart wordt bij mijn moeder de Analoge televisie afgesloten, nu heeft zij op de slaapkamer een televisie staan zie foto waarmee zij nog analoge televisie kijkt en de kabels die daar naartoe lopen zijn nog van de eerste generatie.
Wat is wijsheid te doen dat zij na 12 maart nog televisie kan kijken op haar slaapkamer.
Lees wel iets over 4444 instellen?

Alvast bedankt voor jullie reacties
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RammsteinFan86

Level 1
  • 48Posts
  • 6Oplossingen
  • 7Likes
Mixertje ,

Kijk voor alle mogelijkheden en eventueel (gratis) monteurs op www.ziggo.nl/schakelmee, dan kan, indien uw moeder hiervoor in aanmerking komt, een gratis digitale ontvanger besteld worden. Dan kan ze ook na afschakeling gebruik maken van Digitale Kabel TV.

Indien ze in aanmerking komt voor een Digitale Ontvanger is het inderdaad slim om voor de installatie van de ontvanger een installatiemonteur te laten inplannen, zodat de binnenhuisbekabeling goed na gekeken kan worden en eventueel (kosteloos) vervangen kan worden.

Bekijk in context

14 Reacties 14
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
Mixertje ,

Die TV heeft geen dvb-c tuner aan boord dus zal U bij Ziggo voor de gratis decoder moeten gaan. Vraag deze desnoods aan met een monteur erbij om de boel aan te sluiten. Werkt bij een buurvrouw perfect op 12 jaar oude coaxkabels.

Succes.
RammsteinFan86

Level 1
  • 48Posts
  • 6Oplossingen
  • 7Likes
Zie onderstaande...:sweat_smile:
Mixertje
Topicstarter
Level 1
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Dank voor je snelle reactie, hoe kan ik het beste deze gratis decoder inclusief monteur aanvragen?
RammsteinFan86

Level 1
  • 48Posts
  • 6Oplossingen
  • 7Likes
Mixertje ,

Kijk voor alle mogelijkheden en eventueel (gratis) monteurs op www.ziggo.nl/schakelmee, dan kan, indien uw moeder hiervoor in aanmerking komt, een gratis digitale ontvanger besteld worden. Dan kan ze ook na afschakeling gebruik maken van Digitale Kabel TV.

Indien ze in aanmerking komt voor een Digitale Ontvanger is het inderdaad slim om voor de installatie van de ontvanger een installatiemonteur te laten inplannen, zodat de binnenhuisbekabeling goed na gekeken kan worden en eventueel (kosteloos) vervangen kan worden.
Mixertje
Topicstarter
Level 1
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Bedankt voor alle reacties, ga hier mee aan de slag.
Mixertje
Topicstarter
Level 1
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Prima geregeld allemaal, vandaag wordt het pakketje bezorgd en voor aanstaande woensdag is er een monteur ingepland.
Ik kan alleen niet achterhalen of voor deze decoder een smartcard nodig is en wat voor type het is?
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Mixertje wrote:
Prima geregeld allemaal, vandaag wordt het pakketje bezorgd en voor aanstaande woensdag is er een monteur ingepland.
Ik kan alleen niet achterhalen of voor deze decoder een smartcard nodig is en wat voor type het is?


Goed om te lezen! Deze Digitale Ontvanger zet het signaal voor jou om. Hij werkt enkel met de vrije zenders. Er is dus geen smartcard voor nodig. Meer informatie vind je in dit topic, klik hier, geschreven door m'n collega Mark Ziggo.
Mixertje
Topicstarter
Level 1
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Wederom dank!
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Graag gedaan. Plaats je hier woensdag na de komst van de monteur nog een update? Een terugkoppeling en de bevestiging dat alles goed werkt is ook altijd leuk om te lezen.
Mixertje
Topicstarter
Level 1
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Tuurlijk gaan we doen.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Michael Ziggo wrote:

Mixertje wrote:
Prima geregeld allemaal, vandaag wordt het pakketje bezorgd en voor aanstaande woensdag is er een monteur ingepland.
Ik kan alleen niet achterhalen of voor deze decoder een smartcard nodig is en wat voor type het is?
Goed om te lezen! Deze Digitale Ontvanger zet het signaal voor jou om. Er is dus geen smartcard voor nodig. Meer informatie vind je in dit topic, klik hier, geschreven door m'n collega Mark Ziggo.



Misschien is het beter aan te geven dat deze decoder alleen werkt met de vrije zenders... Het signaal omzetten en daarom geen smartcard nodig hebben is wat vaag vind ik. Vind ik he...

Hoe sta jij hier tegenover Michael Ziggo ?
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Willem-A, wat de ontvanger doet staat in het gelinkte topic. Maar het is goed om het even nogmaals te benadrukken, ben het met je eens dus 🙂
Mixertje
Topicstarter
Level 1
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Alles perfect verlopen monteur mooi op tijd na een half uur alles werkend, moeders helemaal gelukkig dank je wel Ziggo.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Mixertje wrote:
Alles perfect verlopen monteur mooi op tijd na een half uur alles werkend, moeders helemaal gelukkig dank je wel Ziggo.


Super! Goed om te lezen en fijn dat moeders weer zorgeloos tv kan kijken. Bedankt voor de terugkoppeling.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic