HaagsHans

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Wandcontactdoos hangt los. Wat moet ik doen?

Mijn wandcontactdoos hangt al een tijd helemaal los en kan hem niet vastzetten aan de muur omdat er in het verleden lambrisering op zijn geplaats. Tijdens het stofzuigen wordt er nog wel eens tegen aan gestoten. Nu zou ik graag willen dat deze weer vast kwam te zitten, maar ik denk dat een monteur van Ziggo dat moet/ kan doen.
Kan ik hiervoor een monteur laten komen?
5 Reacties 5
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Een monteur kan daarvoor langskomen, maar ik denk, omdat het inpandig is en omdat het door stoten met de stofzuiger is veroorzaakt, dat er daardoor wel kosten aan verbonden zijn.
Echter, een paar kleine dotjes montagekit doen wonderen en zijn veel goedkoper.:wink:
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Is dit een eigen contactdoos of het centrale aansluitpunt voor de groene Ziggo kabel van buiten (het AOP)? Check this out. Je komt soms (oude) rare dingen tegen.
In het laatste geval lijkt gratis vervanging door Ziggo aan de orde.
Het AOP hoort m.i. zo te zitten dat het niet door stofzuigers kan worden belaagd.
In moderne woningen is dat in de meterkast; in mijn oude huis is dat in de voorkamer aan de gevelzijde, zonder dat daar een stofzuiger bij kan komen.
Eigen contactdoos is het probleem van de klant.
Gr Han
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
De makkelijkste manier om dit te overleggen en eventueel een monteur bestellen lijkt me via chat: https://www.ziggo/chat
HaagsHans
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Mijn dank voor de snelle reactie, maar het is niet door de stofzuiger gekomen maar door het aanbrengen van de lambrisering.

Net even gechat en een afspraak is gemaakt.

Dus dit kan gesloten worden.
Nogmaals mijn dank.
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Graag gedaan.:slight_smile:

Uitgelicht topic