Beantwoord

Hd recorder aansluiten met humax5500

Ik ben in het bezit van een tv met beeldbuis en ingebouwde video recorder en een aparte hd recorder.de hd recorder heeft
2 scart aansluitingen en 1coax in en1 coax uit.Het analoge signaal gaat verdwijnen en ik wil graag programmas blijven opnemen opmijn hd recorder terwijl ik naar een ander programma wil kijken.ik heb daarom 2 humax 5500 decoders aangeschaft want volgens ziggo moest dat dan gaan.kan iemand mij een oplossing voor dit probleem geven.er is ook een antenne versterker aanwezig ivm met een tweede tv die elders in het huis staat ook deze heeft een beeldbuis en in gebouwde video recorder.

mvg hans 71

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +17
Kijk hier eens

https://community.ziggo.nl/randapparatuur-97/hoe-op-te-nemen-met-een-dvd-recorder-als-het-analoge-signaal-vervalt-32980
Reputatie 7
Badge +17
Dag @Hans71

het kan ook met een Humax 5500c, maar als je er daarvan 2 hebt, word het wel wat lastig als deze in dezelfde ruimte staan. Deze zijn nl. niet in te stellen op een andere modus, en dus zullen ze beide reageren als je de afstandsbediening gebruikt.

In het topic waar Steefb naar verwijst, heb ik dan ook aangegeven dat het een stuk eenvoudiger en beter werkt als je een Humax 5200c gebruikt, welke ook altijd de vrije zenders kan weergeven, net als de 5500, maar de mogelijkheid heeft om op te nemen, terwijl er naar een andere zender word gekeken.

Kijk daar verder maar even hoe of wat, en als er vragen zijn, schroom niet die voor te leggen.