1
Vraag
2
Reageer en help mee
Roferno1994

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Problemen met verbinding PS4 (met internet via Mediabox XL)

Ik ben pas verhuist, en had problemen met het internet op mijn ps4. ik ben gaan bellen naar ziggo, opzich ben ik goed geholpen! hun service is top. maar het bleeft maar 8,4 mbps op mijn ps4 en kon geen spellen downloaden, ps4 geinitialiseerd dus helaas alles kwijt. de portforwarding is heeft een ziggo medewerker me geadviseerd. het maakte alleen niet veel uit tot dat ik dit deed.

ik ga instappen uitleggen hoe je het probleem verhelpt.

1. ga naar gwlogin.net en log-in met standaard admin admin (of door jou ingestelde inloggegevens)

2. ga naar geavanceerd en ga naar opties. neem dit exact over


3. blijf op geavanceerd en ga naar forwarding. neem de poorten over, en kijk geef je ps4 ook een vast ip adres. zet dat ip adres op het plekje waar doel-ip staat..


4. blijf op geavanceerd en ga naar firewall en zet Gefragmenteerde IP-pakketten blokkeren uit. de rest kan aangevinkt blijven

Als het goed is haal je nu veel meer mbps. ik haal zelf nu 104 mbps op mijn ps4
2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Top tip, dat geld ook voor sommige modems waar je Gefragmenteerde IP-pakketten blokkeren uit kan zetten en IP Flood Detection uit zetten kan ook al heel wat vreemde problemen oplossen.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Super dat je deze tips met de Community deelt, Roferno1994. En dat als eerste post. Welkom! Je bent hier gelijk al #LekkerBezig hoor :thumbsup_tone2:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic