1
Vraag
2
Reacties
CharityAdriana

Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo Schakelmee doet het niet

Hallo iedereen!
Ik hoop dat ik hier een beetje geholpen kan worden!
Ik zit nu al een week te kutten met schakelmee en nu is het de 12e en heb ik geen zenders meer (ofcourse) Maar ik kom elke dag (ja echt elke dag) niet verder als postcode en huisnummer invullen. Dit doe ik smorgens en laat ik bijna de hele dag zo, en af en toe even opnieuw doen.

Hoe kom ik nu verder? ben nog nooit verder als dit gekomen en mis mijn nieuws in de ochtend 😛

Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
CharityAdriana
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
heb het ineens gefixed. Ik woon op 161 B maar ik dacht ineens officieel is het gewoon 161 dus ik zet bij toevoeging geen.. En dit werkte 115 zenders erbij!

Bekijk in context

7 Reacties 7
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Geef eens precies aan wat je probleem is, kun je geen digitale zenders ontvangen?
Doet de website het niet?
CharityAdriana
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Naja, in principe doet de webiste het niet. Ik kom niet verder als postcode en huisnummer invoeren dus ik kom helemaal nergens 🙂
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Ik zie hetzelfde probleem, als ik mijn postcode en huisnummer invoer, maar klik eens op Nee:

CharityAdriana
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
doe ik heel de tijd al 🙂
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Na het ingeven van de postcode en huisnummer krijg ik de mededeling dat nog niet bekend is wanneer de overschakeling gepland staat. Echter als ik op nee klik, gaat het proces wel verder.
CharityAdriana
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
heb het ineens gefixed. Ik woon op 161 B maar ik dacht ineens officieel is het gewoon 161 dus ik zet bij toevoeging geen.. En dit werkte 115 zenders erbij!
Kim Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 341Posts
  • 25Oplossingen
  • 63Likes
Hi CharityAdriana, welkom op de Ziggo Community!

Ik start mijn ochtend ook het liefst met Jan de Hoop. Gelukkig heb je de oplossing zelf al gevonden en beschik je weer over alle zenders. Super! Nu kun jij ook weer genieten van het ontbijtnieuws met je favoriete nieuwslezer 🙂

Mocht je weer eens ergens tegenaan lopen, we zien je graag terug!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic