Beantwoord

Ziggo Schakelmee doet het niet

  • 12 maart 2019
  • 7 Reacties
  • 658x Bekeken

Hallo iedereen!
Ik hoop dat ik hier een beetje geholpen kan worden!
Ik zit nu al een week te kutten met schakelmee en nu is het de 12e en heb ik geen zenders meer (ofcourse) Maar ik kom elke dag (ja echt elke dag) niet verder als postcode en huisnummer invullen. Dit doe ik smorgens en laat ik bijna de hele dag zo, en af en toe even opnieuw doen.

Hoe kom ik nu verder? ben nog nooit verder als dit gekomen en mis mijn nieuws in de ochtend :p

Alvast bedankt!
icon

Best beantwoord door CharityAdriana 12 maart 2019, 13:51

heb het ineens gefixed. Ik woon op 161 B maar ik dacht ineens officieel is het gewoon 161 dus ik zet bij toevoeging geen.. En dit werkte 115 zenders erbij!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +25
Geef eens precies aan wat je probleem is, kun je geen digitale zenders ontvangen?
Doet de website het niet?
Naja, in principe doet de webiste het niet. Ik kom niet verder als postcode en huisnummer invoeren dus ik kom helemaal nergens 🙂
Reputatie 7
Badge +23
Ik zie hetzelfde probleem, als ik mijn postcode en huisnummer invoer, maar klik eens op Nee:

doe ik heel de tijd al 🙂
Reputatie 7
Badge +23
Na het ingeven van de postcode en huisnummer krijg ik de mededeling dat nog niet bekend is wanneer de overschakeling gepland staat. Echter als ik op nee klik, gaat het proces wel verder.
heb het ineens gefixed. Ik woon op 161 B maar ik dacht ineens officieel is het gewoon 161 dus ik zet bij toevoeging geen.. En dit werkte 115 zenders erbij!
Reputatie 4
Hi CharityAdriana, welkom op de Ziggo Community!

Ik start mijn ochtend ook het liefst met Jan de Hoop. Gelukkig heb je de oplossing zelf al gevonden en beschik je weer over alle zenders. Super! Nu kun jij ook weer genieten van het ontbijtnieuws met je favoriete nieuwslezer 🙂

Mocht je weer eens ergens tegenaan lopen, we zien je graag terug!