1
Vraag
2
Reacties
Paultjes

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

LG 26LG4000 geen optie kabel

We proberen DTV te ontvangen, maar krijgen de optie kabel niet. Lazen ook het topic van Wimpie, dat bij LG het stappenplan niet werkt. Werkt bij ons ook niet, ook niet met land Zweden of Duitsland. Krijgen optie kabel niet.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Paultjes,

Ik heb gezocht naar de specificaties van dit type TV en het blijkt dat deze TV geen DVB-C tuner heeft. Dit betekent dat die ook niet op de kabel aangesloten kan worden, helaas.
Wel kun je bij Ziggo één gratis Digitale Ontvanger aanvragen, mits je al vóór 1 juli klant was bij Ziggo.

Die Digitale Ontvanger kun je of via de klantenservice aanvragen of via dit linkje.
De pagina zal wat gek laden, omdat het linkje naar het einde van het stappenplan gaat. Wanneer je aan het einde/onderaan bent, neem dan nog even de voorwaarden door en daarna kun je klikken op 1 Ontvanger (gratis).

Groet,
Evert

Bekijk in context

3 Reacties 3
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Paultjes,

Ik heb gezocht naar de specificaties van dit type TV en het blijkt dat deze TV geen DVB-C tuner heeft. Dit betekent dat die ook niet op de kabel aangesloten kan worden, helaas.
Wel kun je bij Ziggo één gratis Digitale Ontvanger aanvragen, mits je al vóór 1 juli klant was bij Ziggo.

Die Digitale Ontvanger kun je of via de klantenservice aanvragen of via dit linkje.
De pagina zal wat gek laden, omdat het linkje naar het einde van het stappenplan gaat. Wanneer je aan het einde/onderaan bent, neem dan nog even de voorwaarden door en daarna kun je klikken op 1 Ontvanger (gratis).

Groet,
Evert
Paultjes
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Evert,

Dank voor de info. Wij gaan ernaar kijken.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Nog 1 kleine correctie, ik zei in m'n vorige berichtje dat deze TV niet op de kabel kan. Dat kan die wel, maar dan kan hij alleen het analoge signaal ontvangen. Het digitale signaal kan hij niet aan, dus moet er iets gebeuren. Of een nieuwe TV of zo'n Digitale Ontvanger.
Het voordeel van die Digitale Ontvanger is dat de eerste gratis is, je hem in bruikleen hebt, dus gaat ie stuk, dan kan die vervangen worden en hij is echt heel makkelijk te installeren 🙂

Ik ben benieuwd wat het gaat worden 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic