Geen hd kwaliteit buiten nl 1-2-3.

Ik heb mij. Tv van analoog naar digitaal ingesteld omdat het analoge sygnaal was gestopt. Nu heb ik wel Nederland 1-2-3 in hd kwaliteit, maar de overige kanalen hebben geen hd kwaliteit. Hoe kan ik dit verhelpen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 Reacties

Ik zie het al. Kennelijk is het pakket wat ik heb alleen geschikt om 4 kanalen in hd te tonen. Mocht ik meer kanalen in hd willen zien, dan moet ik het abonement aanpassen. Was namelijk anders in het beging toen ik van analoog naar digitaal ging. Toen werden meerdere kanalen in hd getoond. Bedankt voor jullie hulp en info.
Youriy dat klopt. Ik heb gewoon kabel tv a 18,70. Ik gebruik geen ci module. Ik heb gewoon de tv ingesteld zoals op de site van ziggo is aangegeven. In het begin had ik wel bijna alle kanalen in hd kwaliteit. Echter de laatste tijd niet meer. Ik heb alleen ned 1,2 ,3 en ziggo sport in hd kwaliteit.
Reputatie 7
Badge +31
Dat kan met een CI+ module en een smartcard voor € 2,00 per maand, als je TV ervoor geschikt is.
Interactieve TV kan alleen in oud-Ziggo gebeid.

Scroll op deze site Scherp beeld en tóch geen mediabox naar beneden en klik op: Test je tv
Reputatie 5
Badge +8
Zonder module met smartcard in de tv ontvang je alleen de ongecodeerde zenders. Om alles wat in HD beschikbaar is te zien moet je dus een module met smartcard in het ci-slot van je tv plaatsen, of een mediabox aansluiten op je tv.
Reputatie 7
Badge +19
Even wat meer info graag

Welke apparatuur ?
Welk abonnement ?

https://www.ziggo.nl/televisie/vergelijken/

Kabel TV
18, 70 p.m.

45+ tv-zenders (4 HD)