Beantwoord

Digitaal instellen - zendervolgorde klopt niet Sony Bravia

Toon eerste bericht

36 Reacties

Reputatie 5
Badge +8
In Rotterdam is de zoekfrequentie 164.000
Reputatie 7
Badge +25
youriy schreef:

In Rotterdam is de zoekfrequentie 164.000

Hallo @youriy,
Die frequentie is voor heel NL gelijk in fUPC-regio, net zoals 6900 en 4444 en 5555.
Reputatie 5
Badge +8
De vragensteller gebruikt 474.000
Reputatie 7
Badge +21
@N.N.Nogmaals je gaat er van uit een recente module, of tv. Oudere types tv en nogmaals oa philips . En meerder merken ( oudere) werken op de alternatieve codes. Je blijft dit maar aangeven. En dat werkt dus niet met sommige apparatuur. Lees dit topic maar door 6900 kan idd prima werken!
Reputatie 7
Badge +25
robbo schreef:

@N.N.Nogmaals je gaat er van uit een recente module, of tv. Oudere types tv en nogmaals oa philips . En meerder merken ( oudere) werken op de alternatieve codes. Je blijft dit maar aangeven. En dat werkt dus niet met sommige apparatuur. Lees dit topic maar door 6900 kan idd prima werken!

Hallo @robbo
Ik geef antwoord op de vraag van @youriy, die stelt dat voor Rotterdam de frequentie 164.000 geldt, maar die geldt voor heel NL in fUPC-regio.
@youriy bedoelt hoogstwaarschijnlijk de netwerk-id en die kan het oudere 431..... zijn voor Rotterdam, i.p.v. de huidige 4444 of 5555.
Reputatie 7
Badge +21
Ok. Duidelijk.
Reputatie 7
Badge +18
Ook al eens een ander land gekozen, zoals bv. Zweden?
Reputatie 5
Badge +8
Ik bedoel precies wat ik zeg en niets anders!
Reputatie 7
Badge +21
Willem-A schreef:

Ook al eens een ander land gekozen, zoals bv. Zweden?

o ja goede tip. Even niet aangedacht!
Reputatie 7
Badge +18
Kan wonderen doen @robbo. Vooral Zweden gebruikte ik vaak daar ik dit destijds veel tegenkwam bij bepaalde Panasonic toestellen. Het proberen waard dus.
Reputatie 7
Badge +21
Willem-A schreef:

Kan wonderen doen @robbo. Vooral Zweden gebruikte ik vaak daar ik dit destijds veel tegenkwam bij bepaalde Panasonic toestellen. Het proberen waard dus.

ja i know. Ik heb het zelf eens bij andere die ik hielp met Portugal en Polen voor elkaar gekregen. Nogmaals niet aangedacht, terwijl wij deze tip vaak gaven. Opa Robbo wordt oud 😉

Reageer