1
Vraag
2
Reageer en help mee
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes

Zoekmogelijkheid eigen berichten

ZOu het mogelijk zijn om een zoekmogelijkheid toe te voegen aan de community zodat je in je eigen berichten kunt zoeken?
Ik zoek nu regelmatig naar een bericht wat ik geplaatst heb, maar moet dan honderden pagina's doorworstelen om het te vinden.
4 Reacties 4
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Nick999 Zeker een goed punt. Ik zal dit dan ook voorleggen bij onze host. Persoonlijk schat ik de kans klein in dat dit gaat veranderen maar niet geschoten is altijd mis.

In hoeverre gebruik je google om deze reactie terug te vinden?
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
Ik vind het zoeken naar berichten waarvan ik zeker ben dat ik ze ooit heb gelezen sowieso een ramp.
Nick999
Topicstarter
Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Sander Ziggo Google levert zelden tot nooit de oudere gewenste resultaten op. Daar komt ook bij dat sommige topics worden verplaatst naar plekken waar ze ook met zoeken niet te vinden zijn en dat is wel jammer, want soms zijn er ook oudere topics waar problemen in opgelost zijn, die behulpzaam kunnen zijn bij soortgelijke topics.

Meestal ga ik dan op zoek naar mijn eigen reacties, maar dat zijn er teveel geworden om pagina voor pagina door te bladeren.
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Ja zeker eens, dat is ook onbegonnen werk. Maar als er relevante topics door ons onterecht verplaatst wordt, dan moeten we dat rechtzetten. Ik wil je wel helpen zoeken om deze topics weer boven water te krijgen. Stuur mij dan een privébericht met zoveel mogelijk aanknopingspunten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic