Beantwoord

Wie kan een beste antwoord markeren ?

• 3 juli 2019
  • 13 Reacties
  • 748x Bekeken

Reputatie 1
  • Gedreven Liefhebber
  • 31 reacties

Alhier staan de instructies om "een beste antwoord markeren (25425)".
De vraag kan je dit nu zelf doen of doen de moderators dit in al hun wijsheid voor je?
Bij mijn laatste topic zag ik bij een antwoord nog niet deze optie.
icon

Best beantwoord door Willem-A 3 juli 2019, 14:57

@WJ4IoT als topic starter kun je het doen, en een moderator kan het doen. Ook word het later nog weleens aangepast, dus het beste antwoord kan ook nog weleens wijzigen.
Bekijk origineel

13 Reacties

Reputatie 7
Badge +19
@WJ4IoT als topic starter kun je het doen, en een moderator kan het doen. Ook word het later nog weleens aangepast, dus het beste antwoord kan ook nog weleens wijzigen.
Reputatie 7
Badge +12
@WJ4IoT ,

Als het nu goed is, zie je nu wel die optie en kun je het antwoord van @Willem-A als beste beoordelen.
Reputatie 7
Badge +19
@Sparco1955 ik ga me nu maar op dit soort vragen richten denk ik, want nu de Next er is, zie je niets meer over de Humax ... 😥

Op zich ook wel weer positief, want die doen het wél goed ... ! 😜
Reputatie 1
Ik zie nu deze optie eindelijk. Vanwege de woorden "nu wel"was het antwoord van @Sparco1955 het beste antwoord. Dank.
Reputatie 1
Resteert de vraag of ik nu per eigen topic moet vragen of ik zelf het beste antwoord mag selecteren aangezien bij overige topics, alwaar dit nog niet is bepaald deze optie nog steeds ontbreekt!

Is dit wellicht een vinkje dat pas wordt aangezet als de gebruiker een bepaalde 'status' heeft bereikt?

Reputatie 7
Hey @WJ4IoT . Een beste antwoord kan alleen geselecteerd worden in een topic die als "vraag" is aangemaakt. Het topic waar je het over hebt, is aangemaakt als "gesprek". Als je wilt kan ik het wel omzetten naar "vraag". Dan zul je zien dat je het nu wel kunt kiezen 🙂
Reputatie 1
@Lycke Ziggo sorry, ik heb je op het verkeerde been gezet door niet duidelijk te verwijzen naar mijn topic gesteld als vraag. Je zag alleen het eerste antwoord in dit topic met de ontbrekende beste antwoord keuze mogelijkheid. Het juiste topic is:

https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/apparaatnaam-in-de-connectbox-staat-op-unknown-32425
Reputatie 7
@Lycke Ziggo sorry, ik heb je op het verkeerde been gezet door niet duidelijk te verwijzen naar mijn topic gesteld als vraag. Je zag alleen het eerste antwoord in dit topic met de ontbrekende beste antwoord keuze mogelijkheid. Het juiste topic is:

https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/apparaatnaam-in-de-connectbox-staat-op-unknown-32425

Dat topic bedoelde ik ook 🙂. Dit topic heb je ooit aangemaakt als "gesprek", en niet als "vraag". Ik kan dat aanpassen, dus dat heb ik nu gedaan. Als het goed is kan je nu gewoon een antwoord selecteren.

Het gaat dus om de manier waarop je het topic aanmaakt.

Bij een gesprek of idee wordt de hele optie voor het kiezen van een beste antwoord niet weergegeven.
Enkel wanneer je hier kiest voor "vraag", zie je die optie wel.
Reputatie 1
@Lycke Ziggo schiet mij maar lek; op 6 juli schrijf je dat je het NU hebt aangepast, op 5 juli had ik een printscreen van dit topic gemaakt met linksboven het topic toch duidelijk al de tekst "VRAAG" terwijl op dat moment in de reacties de selectie van "het beste antwoord" nog ontbrak. Die zie ik thans bij dit topic nu wel staan dus er is inderdaad iets aangepast.

Ik zie overigens bij een nieuw topic niet de mogelijkheid "Idee" maar wellicht is dit alleen voorbehouden aan moderators. Of staat er nog een bitje fout?

Reputatie 7
Hey @WJ4IoT . Sorry, ik begrijp niet heel goed wat je nu zegt. Ik zie geen "vraag" in je printscreen. Het topic stond echt als "gesprek" en daarom was er geen "beste antwoord" mogelijk. Ik heb het vervolgens omgezet naar "vraag" dus nu kan het wel. Dan klopt het zo allemaal, toch? 🙂

Waarom jij de optie "idee" niet ziet, durf ik eigenlijk niet te zeggen. Wellicht is dit enkel een optie die ik zie als moderator (sorry in dat geval!). Het gaat hier in elk geval vooral om het verschil tussen "vraag" en "gesprek" 🙂
Reputatie 1
@Lycke Ziggo deze printscreen had ik niet meegestuurd maar bij deze, je zult me op mijn bruine ogen moeten geloven dat deze op de 5de reeds was gemaakt

De idee optie moet gezien de bijgaande tekst eigenlijk voor iedereen mogelijk zijn hetgeen mij sterkt in het vermoeden dat minimaal in mijn profiel een bitje verkeerd staat.

Reputatie 7
Vreemd. Dan lijkt het er op dat je hem wel als vraag aangemaakt had, maar een andere moderator hem omgezet had naar gesprek. Wie en waarom? Geen idee. Dat kunnen we helaas niet zien. Het klopt nu in elk geval 🙂.

Ik ben net even ingelogd met mijn 'gewone' account (geen moderator account, dus) en dan zie ik ook enkel de opties "vraag" en "gesprek". "idee" is dus geen optie voor niet-moderators. Als je een idee wilt plaatsen kan dit in de categorie deel je tip en suggestie (als gesprek of vraag, wat jij wilt 😉 )
Reputatie 1
Ok bedankt wellicht heb ik dat destijds ook gedaan (deel je tip en suggestie) en zet dit weer de optie van 'beste antwoord' uit (?). Vervolgens heeft moderator Anne H Ziggo een actie gedaan die voor de latere verwarring heeft gezorgd.

Archiveer dit topic maar teveel onnodig leesvoer 😁

Reageer